וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן לא הצליחה לנצח את הופנהיים, רביעייה לאובמיאנג

האלופה סיימה רק ב-1:1 ביתי מול הקבוצה המפתיעה שעדיין לא הפסידה העונה. חלוץ דורטמונד חזר מההשעייה עם הצגה ב-2:5 על המבורג האומללה, 78 דקות לאלמוג כהן בהפסד אינגולשטאדט

פייר אמריק אובמיאנג שחקן בורוסיה דורטמונד (שמאל). רויטרס
חזר בסערה. פייר אמריק אובמיאנג/רויטרס

המחזור העשירי בבונדסליגה יצא לדרך בערב שישי עם 0:3 של הרטה ברלין על מנשנגלדבאך, משלושער של סלומון קאלו. בשבת שמטה המוליכה באיירן מינכן נקודות ב-1:1 ביתי מול הופנהיים הבלתי מנוצחת, בעוד בורוסיה דורטמונד מחצה 2:5 את המבורג האומללה עם רביעייה של פייר אמריק אובמיאנג. 78 דקות לאלמוג כהן בהפסד של אינגולשטאדט 2:0 לאוגסבורג.

טיאגו אלקנטרה שחקן באיירן מינכן. GettyImages
תיקו מתסכל בחולצות מפלסטיק ממוחזר. טיאגו אלקנטרה/GettyImages

באיירן מינכן - הופנהיים 1:1

אחת משתי הפתעות העונה אמנם לא הצליחה לנצח לראשונה בתולדותיה את באיירן מינכן, במפגש ה-17 בין הקבוצות, אבל יצאה מאליאנץ ארנה עם נקודה ושמרה על מאזן נקי מהפסדים בבונדסליגה. הבווארים עלו עם חולצה שיוצרה מפלסטיק ממוחזר והציגו בהתקפה את אריאן רובן, דוגלאס קוסטה ורוברט לבנדובסקי, אבל בדקה ה-16 נכנעו לשער יפהפה של קרם דמירבאי, שירה מ-16 מטרים לחיבורים של מנואל נוייר. שוער באיירן נותר במקומו ויכול היה רק להביט בהשתאות בכדור האדיר. השוויון הגיע בדקה ה-34, כשרובן שלח את דוגלאס קוסטה וזה העביר כדור רוחב אותו דחק לשערו הוא הבלם השוויצרי סטיבן זובר. באיירן פספסה הזדמנות לנצח לאחר קורה של תומאס מולר בתוספת הזמן, אך בכל מקרה תצא לפגרת הנבחרות כמוליכה, גם אם לייפציג תנצח ביום ראשון.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קרם דמירבאי שחקן הופנהיים לפני חואן ברנאט שחקן באיירן מינכן. GettyImages
שער נהדר. קרם דמירבאי לפני חואן ברנאט/GettyImages

המבורג - בורוסיה דורטמונד 5:2

אווה זלר האגדי חגג יום הולדת 80 והמבורג מעולם לא הפסידה בארבעה מקרים קודמים בהם שיחקה ביום ההולדת שלו, אבל העונה כל הסטטיסטיקות שלה מגיעות לשפל. פייר אמריק אובמיאנג, שהושעה מהסגל של דורטמונד בעקבות עבירת משמעת לפני משחק ליגת האלופות מול ספורטינג, חזר להרכב בסערה והפך לראשון שמבקיע רביעייה עבור קבוצתו בליגה מאז מיכאל צורק (המנהל הספורטיבי הנוכחי) במאי 1988. הסילון מגאבון ניצל הדיפה רעה של רנה אדלר (4), אמרה מור בישל לו את השני אחרי איבוד שלומיאלי של יוהאן ג'ורו (23) ובחלוף ארבע דקות השלים שלושער קליל. בדקה ה-48 השתווה אובמיאנג לאנתוני מודסט מקלן עם 11 שערי ליגה בזכות בעיטה חדה בשמאל, כשניקולאי מולר (55) רק צימק עם השער השלישי של המבורג העונה, אחרי 717 דקות עקרות. המחליף עוסמאן דמבלה נעץ את החמישי (76) עם שערו השני העונה, כשמולר (81) השלים צמד והכפיל את מאזן השערים של המבורג העונה.

אווה זלר שחקן העבר של המבורג (אמצע). GettyImages
גם הוא לא יכול לספק השראה להמבורג החלשה. אווה זלר חוגג 80/GettyImages

הרטה ברלין - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:3

חמישה משחקי בית באצטדיון האולימפי, חמישה ניצחונות להרטה ברלין, שממשיכה ליהנות מפתיחת עונה נהדרת. הפעם הקורבן הייתה גלדבאך, שחזרה עייפה מהצ'מפיונס, ממשיכה להראות רע בליגה וחטפה מהקבוצה עליה גברה בחמשת המפגשים האחרונים. בדקה ה-18, מיטשל וייזר מצא את הראש של סלומון קאלו, שנותר חופשי ונגח יפה פנימה. בדקה ה-33, החלוץ מחוף השנהב הכפיל את מאזנו אחרי טעות גדולה בהגנת האורחים, אשר שש דקות לאחר מכן, נותרו גם בעשרה שחקנים בשל הרחקתו בצהוב שני של כריסטוף קראמר, על עבירה שטותית באמצע המגרש. בדקה ה-84, הגיע השלישי של קאלו, שקיבל כדור עומק מדוד מווייזר, שהשלים בישול שני, וסגר שלושער גדול, השני שלו בבונדסליגה.

סלומון קאלו ודאד איבישביץ' שחקני הרטה ברלין חוגגים שערי. GettyImages
סלומון קאלו נתן הצגה/GettyImages

משחקים נוספים

פרייבורג - וולפסבורג 3:0
לוולפסבורג: מריו גומז (41 ו-53), ריקרדו רודריגס (86 בפנדל)

אינגולשטאדט - אוגסבורג 2:0
לאוגסבורג: ראול בובאדיז'ה (85), חליל אלטינטופ (90). אלמוג כהן שיחק 78 דקות במדי אינגולשטאדט, טוביאס לבלס הורחק (89)

באייר לברקוזן - דרמשטאדט 2:3
ללברקוזן: הקאן צ'לחנוילו (32), יוליאן בראנדט (56), צ'ארלס אראנגיס (69). לדרמשטאדט: אנטוניו צ'ולאק (47), מריו וראנצ'יץ' (85)

איינטרכט פרנקפורט - פ.צ קלן 0:1 (טאלב טוואטחה לא שותף)
לפרנקפורט: מיאט גאצ'ינוביץ' (5)

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט גולש מול קו ג'ה צ'אול שחקן אוגסבורג. GettyImages
אינגולשטאדט עמוק מתחת לקו האדום. אלמוג כהן מול קה ג'ו צ'אול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully