וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: דרושאפקה ובלאט ניצחו 80:83 בחוץ את ז'לגיריס ושאראס

הטורקים עלו למאזן חיובי אחרי ניצחון חוץ שלישי העונה במפעל, הליטאים נפלו למאזן 4:1. שבוע לפני מכבי: פנאתינייקוס הפסידה 91:83 לאנדולו בחוץ בשתי הארכות. הכוכב האדום-באסקוניה 70:63

וויל קלייבורן דרושאפקה מול לאו וסטרמן ז'לגיריס קובנה. GettyImages
וויל קלייברן בדרך לסל, בלאט מציץ מאחור/GettyImages

המחזור החמישי ביורוליג מגיע לסיומו הערב (שישי) עם שלושה משחקים. דרושאפקה של דיוויד בלאט ניצחה 80:83 בליטא את ז'לגיריס קובנה של שאראס. אנדולו אפס ניצחה בשתי הארכות 83:91 את פנאתינייקוס. באסקוניה ניצחה בבלגרד את הכוכב האדום 63:70.

seperator

קאזאן - הכוכב האדום (18:00, 5+ לייב)

קית' לנגפורד, מלך הסלים של המפעל, הצעיד את הרוסים לניצחון יורוליג ראשון העונה דווקא אצל פנרבחצ'ה הבלתי מנוצחת. כעת הוא רוצה להמשיך את המומנטום החיובי גם מול הסרבים, שמציגים את ההגנה השנייה בטיבה בליגה עד כה. לורנזו בראון ואורלנדו ג'ונסון, שהוחתמו בשבוע שעבר, עשויים לערוך הופעת בכורה במדי קאזאן.

ז'לגיריס קובנה - דרושאפקה 83:80

הקבוצה של דיוויד בלאט לא יציבה עד כה ביורוליג העונה והניצחון הזה היה השלישי שלה בחוץ, לעומת שני הפסדי בית. ז'לגיריס לעומת זאת, ניסתה לתת פייט אבל שרונאס יאסיקביצ'יוס ראה את קבוצתו יורדת למאזן 4:1 במפעל. ז'לגיריס הייתה טובה יותר בפתיחה וסיימה את הרבע הראשון ביתרון דו ספרתי, 15:25. היא ידעה לשמור על היתרון עד להפסקה, כאשר ההתקפה של בלאט לא מתפקדת ונעצרת על 26 נקודות בלבד ב-20 הדקות הראשונות. אלא שברבע הבא החל המהפך ותוך שבע דקות הטורקים עלו ליתרון, שצמח עד פלוס 7. המארחים סירבו לוותר וחזרו למשחק, אבל בדקות הסיום דרושאפקה הייתה מרוכזת יותר וניצחה. אדריאן מרמן וסקוטי ווילביקן הובילו עם 16 נקודות כל אחד, בראד וונאמייקר הוסיף 14. 21 לפאוליוס ינקונאס ולאו וסטרמן בז'לגיריס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ניק קלאת'ס פנאתינייקוס מול בריאנט דנסטון אנדולו אפס. GettyImages
משחק סוער בטורקיה. דנסטון מול קלאת'ס/GettyImages

אנדולו אפס - פנאתינייקוס 83:91 (שתי הארכות)

דרמה אדירה באיסטנבול הסתיימה אחרי שתי הארכות ו-50 דקות של כדורסל עם ניצחון של המקומיים, שהנחילו ליוונים הפסד שני העונה במפעל. פאו הובילה לאורך המחצית הראשונה, כשהיא מגיעה עד יתרון 10 במהלך הרבע השני ויורדת להפסקה ב-35:42. הטורקים עשו את הקאמבק שלהם בזריזות בתחילת המחצית השנייה ואף השלימו מהפך, כאשר לרבע האחרון הקבוצות עלו בשוויון 53:53. המשחק היה צמוד ממש עד לסיום, אבל אנדולו נתקעה בהתקפה ולא הצליחה לייצר אף נקודה במשך כמעט כל שלוש הדקות האחרונות.

ניקוס פאפאס העלה את היוונים לפלוס 2, אבל ברייס קוטון איזן ל-70:70, 18.4 שניות לסיום והמשחק הלך להארכה. בשנייה האחרונה של ההארכה, קיי סי ריברס הצליח להשוות ל-77:77 עבור פאו ולשלוח את המשחק לחמש דקות נוספות, אלא ששם אנדולו הייתה חדה יותר, עלתה לפלוס 9 וידעה לשמור על היתרון, בקושי, עד לסיום. תומא הרטל הוביל את אנדולו עם 17, טיילר האניקאט כיכב עם 15 ו-13 ריבאונדים. מנגד, 15 לריברס, 12 ו-11 ריבאונדים לג'יימס גיסט.

הכוכב האדום - באסקוניה ויטוריה 70:63

עדיין בלי אנדראה ברניאני הפצוע, הבאסקים המשיכו את היכולת הלא רעה שלהם ועלו למאזן חיובי, כשהם מורידים את הכוכב האדום ל-3:2 ומתסכלים את הקהל המקומי הרועש. הבאסקים היו ביתרון מהרגע הראשון ועד לאחרון, כאשר כל ניסיונות הקאמבק של הסרבים לא צולחים והפער לא יורד מחמש. 16 נקודות לשיין לארקין ורודריג בובואה בבאסקוניה, 12 למרקו גודוריץ' בכוכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully