וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אובמיאנג הושעה משום שטס ללא אישור למסיבה באיטליה

בגרמניה טוענים שחלוץ דורטמונד, שהודח מהסגל למשחק מול ספורטינג ליסבון אמש, בילה עם חברים ביום שני במסיבה בווארזה במלון וילה בורגי בזמן שיתר חבריו התכוננו למשחק בגרמניה

שחקן בורוסיה דורטמונד פייר אמריק אובמאינג. GettyImages
בילה באיטליה בזמן שחבריו התכוננו לספורטינג? אובמיאנג אתמול ביציע/GettyImages

בורוסיה דורטמונד ניצחה אומנם אתמול (רביעי) 0:1 את ספורטינג ליסבון בליגת האלופות והבטיחה את העפלתה לשמינית הגמר, אך בגרמניה מתעסקים היום בתעלומות פייר אמריק אובמיאנג. כזכור, החלוץ הנפלא מגאבון, הודח ברגע האחרון מסגל הקבוצה וראה את המשחק מהיציע, כאשר מנכ"ל המועדון, יואכים ואצקה, טען שמדובר ב"סיבות בפנימיות" ולא רצה לחשוף את סיבת ההשעייה.

אולם, היום בגרמניה מדווחים שאובמיאנג הושעה מסגל קבוצתו משום שטס ביום שני לווארזה שבאיטליה ללא אישור והשתתף במסיבה עם חברים במלון וילה בורגי. טוכל זעם על המהלך הזה של אובמיאנג, שחקן שמבחינתו צריך לשמש דוגמא לשחקנים הצעירים במועדון. בקבוצה לא אהבו גם את התזמון של הטיסה, שהגיעה בזמן שהקבוצה נמצאת בפורמה לא טובה ולאחר ה-0:0 בדרבי מול שאלקה, תיקו שדרדר את דורטמונד למקום השישי, מרחק שמונה נקודות מבאיירן מינכן המוליכה.

אובמיאנג כבש 39 שערים בכל המסגרות בעונה שעברה וגם את העונה הנוכחית פתח מצוין עם 10 שערים ב-13 משחקים. הסילון מגאבון מחוזר על ידי ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי, אך ואצקה מנכ"ל המועדון מתעקש וטוען: "הכול ספקולציות. לאובה יש חוזה במועדון עד 2020".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully