וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישה זילברמן לא ישתתף בטורניר הבדמינטון בחצור, באיגוד כועסים

3.11.2016 / 9:56

הטורניר הבינלאומי ייערך בארץ בשלושת הימים הקרובים, אבל המחבט מספר 1 של ישראל העדיף להירשם דווקא לטורניר מקביל שייערך בגרמניה ויקנה לו ניקוד רב יותר. גורם באיגוד: "לא ייתכן שהוא יעדיף מדינה אחרת". אביו של זילברמן: "מישה פטריוט גדול"

מישה זילברמן שחקן בדמינטון. GettyImages
לא ישתתף גם בטורניר בגרמניה. זילברמן/GettyImages

באיגוד הבדמינטון קיימת תרעומת על המחבט מספר 1 של ישראל מישה זילברמן שלא ייטול חלק בטורניר הבינלאומי שמארחת ישראל בקיבוץ חצור. מסתבר שלמרות שמדובר בטורניר החשוב ביותר בבדמינטון שנערך בישראל, העדיף זילברמן להירשם דווקא לטורניר מקביל שנערך בסוף השבוע הזה בסרבריקן שבגרמניה. הטורניר בגרמניה הוא יוקרתי יותר ומזכה את המשתתפים בו בניקוד הרבה יותר גבוה בדירוג הבינלאומי ולכן העדיף זילברמן להירשם אליו ולא לטורניר בארץ, שגם הוא חלק מהסבב האירופי ומקנה ניקוד. הטורניר ייפתח היום ב-17:00, ויימשך עד משחקי הגמר בשבת.

גורם באיגוד הבדמינטון אמר לוואלה! ספורט: "לא יכול להיות שבטורניר אשר ישראל מארחת, המחבט מספר 1 שלה והאיש שייצג אותנו באולימפיאדה לא מזמן, לא ישתתף ויעדיף טורניר במדינה אחרת. מישה זילברמן טעה ובשנים הבאות ראוי שהוא יירשם לטורניר בישראל".

זילברמן אגב, לא ישתתף בסופו של דבר גם בטורניר בגרמניה עקב בעיות תקציב שאילצו אותו להישאר בישראל. אביו, מיכאל זילברמן המשמש גם כמאמן בענף, הגיב בשם בנו: "מישה חייב לשמור על הדירוג הבינלאומי שלו על מנת להמשיך ולקבל תקצוב ומשכורת מהוועד האולימפי ולצערנו הטורניר בישראל הוא חופף לזה שבגרמניה ומכאן שלא הייתה למישה ברירה והוא נרשם לטורניר בגרמניה. בסופו של דבר מישה לא יצא לשם ולא יכולנו להירשם ברגע האחרון".

"חבל שמנסים לצייר את מישה שהוא פטריוט גדול, כאילו הוא מעדיף טורניר בינלאומי מסיבות שאינן נכונות. הסברנו את הדברים למארגני הטורניר והם הבינו את הסיבות שבגללן מישה ייעדר מהטורניר. מעבר לכך, מישה מתכונן לאליפות אירופה והוא זקוק לכל נקודה בדירוג כדי לקבל הגרלה טובה יותר באליפות אירופה ומכאן שהוא היה חייב להיות בטורניר בגרמניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully