וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ארטטה הוא זה שהתעמת עם מסי וקילל אותו לאחר ההפסד לסיטי

ב"קאדנה קופה" טוענים שעוזרו של גווארדיולה כיום, העליב את הארגנטינאי ואמר לו "קדימה, טיפש, לך מפה ותחזור לחדר ההלבשה שלך". מסי הגיב: "בוא לפה ותגיד לי את זה בפנים"

one

בברצלונה מנסים לחזור לשגרה אחרי ההפסד 3:1 מול מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות בליל שלישי, אך בספרד ממשיכים להתעסק לא רק בתוצאה, אלא גם ובעיקר בתקרית שהייתה או לא הייתה לליאו מסי לאחר המשחק. כזכור, המפגש בין הקבוצות קיבל תפנית שלילית עם הדיווחים בתקשורת הספרדית לפיהם מסי קילל את אחד משחקני הקבוצה האנגלית במנהרה, בזמן שהשחקנים ירדו אל חדר ההלבשה.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. GettyImages
לא רגוע. מסי/GettyImages

הדיווחים הראשוניים גרסו שמסי התעמת עם אחד משחקני הסיטי, אך היום (חמישי) בתחנת הרדיו הספרדית "קאדנה קופה" טוענים שהארגנטינאי התעמת דווקא עם מיקל ארטטה, קפטן ארסנל לשעבר והיום עוזרו של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי. על פי הדיווח ארטטה אמר למסי "קדימה, טיפש, לך מפה ותחזור לחדר ההלבשה שלך". מסי ענה בתגובה: "היי אדיוט, בוא לפה ותגיד לי את זה בפנים".

לברצלונה מצפה המשך לו"ז קשה כאשר האלופה הספרדית תתארח ביום ראשון אצל סביליה, שמרוחקת ממנה רק נקודה במקום הרביעי. בבארסה יקוו שג'רארד פיקה וג'ורדי אלבה יחזרו לסגל של לואיס אנריקה כדי לייצב את ההגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully