וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקללה הסתיימה: שיקגו קאבס זכתה בוורלד סירייס אחרי 108 שנים

3.11.2016 / 6:52

הקבוצה מעיר הרוחות, שלא חגגה אליפות מאז 1908, נפרדה מ"קללת העז" האגדית עם ניצחון 7:8 בעשרה אינינגים במשחק 7 מטורף לחלוטין בקליבלנד. הקאבס השלימו חזרה מפיגור 3:1 בסדרה

שחקני שיקגו קאבס חוגגים זכייה באליפות. AP
108 שנים הם חיכו. הקאבס חוגגים/AP

וואו. שיקגו קאבס זכתה הבוקר, אור ליום חמישי, באליפות הראשונה שלה מזה 108 שנים, אחרי שגברה במשחק 7 בחוץ על קליבלנד אינדיאנס, 7:8 בעשרה אינינגים, בסיומו של משחק שייכנס לפנתאון. שיקגו, שהייתה הקבוצה הטובה ביותר לאורך העונה הסדירה, כבר נקלעה לפיגור 3:1 בוורלד סירייס, אבל ידעה לחזור בגדול ולקחת את שני משחקי החוץ האחרונים בסדרה. האינדיאנס האומללים, שכעת רצף השנים הכי ארוך בלי אליפות שייך להם (מאז 1948, 68 שנים), ראו איך היתרון המבטיח עמו הגיעו הביתה לא מספיק, בדיוק ההיפך ממה שקרה לקבוצת הכדורסל של העיר בגמר ה-NBA לפני ארבעה חודשים. גם העידוד של לברון וחבריו ביציע לא עזר והקאביז, ששבו השנה לוורלד סירייס לראשונה מזה 71 שנים, ניפצו את "קללת העז" המיתולוגית.

עוד בנושא:

מה הסיפור מאחורי הקאבס והקללה?

אוהדי שיקגו קאבס חוגגים. AP
והעיר שיקגו צהלה ושמחה. אוהדי הקאבס/AP

כבר בהגשה הרביעית של המשחק, דקסטר פאוולר הטיס כדור מאחורי הגדר והעלה את הקאבס ליתרון 0:1 מהיר מאוד, אלא שקליבלנד הגיבה באינינג השלישי, עם סינגל של קרלוס סנטנה, שהכניס את קוקו קריספ וקבע שוויון.

לצערם של האינדיאנס, המשחק המהוסס של קורי קלובר התשוש, שהגיש את משחקים 1 ו-4 בסדרה והוביל את קליבלנד לניצחונות בהם, נמשך ועלה להם ביוקר, כאשר באינינג הרביעי חבטת הקרבה של אדיסון ראסל (אותה מימש כריס בריאנט עם הרבה מזל, צעדים גדולים והחלקה מדויקת לעבר בסיס הבית) ומיד לאחר מכן דאבל של ווילסון קונטרראס מעלים ל-1:4 ובהגשה הראשונה של האינינג הבא, הומראן של חאבייר באאז, שקודם לכן ביצע שתי טעויות הגנתיות די גסות, מוסיף עוד ריצה למאזן.

אנדרו מילר הוזעק להחליף את קלובר, אבל גם הוא לא ממש עזר אחרי פלייאוף מעייף מאוד. שיקגו הוסיפה ריצה באינינג החמישי, מסינגל של אנתוני ריזו, אבל קליבלנד סירבה להיכנע. ג'ון לסטר נכנס במקום קייל הנדריקס ויחד עם התופס הוותיק דייויד רוס, שעלה יחד איתו, השניים עשו בלגן. תחילה הייתה זו זריקה רעה של רוס ולאחר מכן הגשה פרועה של לסטר, שאפשר לג'ייסון קיפניס וסנטנה להגיע הביתה ולצמד למינוס שתי ריצות בלבד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
לברון ג'יימס חוגג במשחק של קליבלנד אינדיאנס. GettyImages
גם התמיכה של קינג ג'יימס לא הספיקה/GettyImages

רוס, לשמחתו, זכה למעט גאולה באינינג הבא עם הומראן במשחקו האחרון בקריירה ולסטר החזיק את שיקגו לא רע עד לאינינג השמיני, שם נכנס ארולדיס צ'פמן, שמיד הרשה דאבל לברנדון גאייר, מה שהכניס את חוסה רמירס הביתה וקבע 6:4 בלבד. רג'אי דייויס עלה לחבוט ושלח פצצה ליציע, מה שאיזן את המשחק ל-6:6 מדהים וגרם ללברון לחגוג בהיסטריה ביציע.

אם כל השיגעון הזה לא הספיק, הגיעה הפסקת גשם של כ-20 דקות בדיוק לפני המעבר לאקסטרה אינינגים. שיקגו נרגעה וחזרה כמו שצריך, כאשר בן זובריסט השיב לה את היתרון באינינג העשירי עם דאבל ומיגל מונטרו הוסיף עוד ריצה עם סינגל על בסיסים מלאים. נגמר? ממש לא. רג'אי דייויס שוב עלה לחבוט, בתחתית האינינג ועם סינגל, הכניס את ברנדון גאייר כדי לצמק ל-8:7. אלא שיותר מזה כבר לא היה לקליבלנד להציע ומייקל מרטינז רשם את האאוט האחרון. הקאבס אלופים.

אנתוני ריזו דייויד רוס שיקגו קאבס חוגגים זכייה באליפות. AP
ריזו ורוס באקסטזה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully