וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורופקאפ: בני הרצליה ניצחה 85:90 את סטיאווה בוקרשט

הקבוצה של מיקי גורקה עלתה למאזן חיובי במפעל אחרי ניצחון ביתי על מוליכת הטבלה הרומנית. משעור בלט עם 19 נקודות ו-11 ריבאונדים, קנאסביץ' הוסיף עשר ותשעה ריבאונדים. 20 ללונג ולדודזינסקי בצד השני

מאמן בני הרצליה מיקי גורקה. ניב אהרונסון
עלה למאזן חיובי. גורקה/ניב אהרונסון

בני הרצליה עלתה הערב (רביעי) לראשונה למאזן חיובי במפעל הרביעי בחשיבותו ביבשת, היורופקאפ, כשניצחה 85:90 את מוליכת הליגה הרומנית, סטיאווה בוקרשט, בשלב הבתים הראשון של המפעל. הקבוצה של מיקי גורקה הפסידה כזכור 78:73 במחזור הראשון לאקדמיק סופיה, אך התעשתה וניצחה 67:91 את פריבידזה הסלובקית במשחק השני.

אחרי רבע ראשון ללא התקפות (16:16) עלו הקבוצות לטירוף לרבע השני, שנגמר ב-26:27 לזכות הרומנים. גם הרבע השלישי היה שייך לקבוצה האורחת, שקלעה 28 נקודות לעומת 24 של היריבה. אלא שלרבע הרביעי עלו השחקנים של מיקי גורקה אחרת לגמרי, ניצחו בו 22:28 ורשמו ניצחון במשחק כולו בדרך למאזן 1:2 במפעל.

כארם משעור שוב היה השחקן המצטיין בשורות הרצליה, כשהעמיד שורה סטטיסטית של 19 נקודות, 11 ריבאונדים ושתי חטיפות. סטיבן דניס וטוריאן גרין הוסיפו 16 נקודות כל אחד וחליל קנאסביץ' הוסיף עשר ועשרה ריבאונדים, כולל סל חשוב למדי 1:30 לסיום. קמרון לונג ודייב דודזינסקי קלעו 20 כל אחד בצד השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully