וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט על החיים שאחרי הפרישה: "אין בי אפילו קמצוץ געגוע"

הממבה השחורה, תאמינו או לא, מנצל את זמנו הפנוי למטרות אחרות ולא ממש צופה במשחקים: "מוזר לחשוב שפעם זה נראה לי כל כך קריטי". על קוואי לאונרד: "התנועות שפיתח מזכירות לי את עצמי"

קובי בריאנט. AP
לא מתגעגעים. קובי באזרחות/AP

תאמינו או לא, אבל קובי בריאנט לא צופה במשחקי NBA מאז שהעונה החלה. או ככה לפחות הוא טוען. "אין בי אפילו של קמצוץ של געגוע למשחק. למען האמת יוצא לי לראות מעט מאוד משחקים", אמר אמש (שלישי) הממבה בראיון ל-ESPN. מאז הפרישה קובי לא עושה יותר מדי ובעיקר ממשיך לקדם את מותג הנעליים שלו בשיתוף נייקי. את הרעב האינסופי שלו והאהבה לכדור הכתום הוא מעולם לא הסתיר, אך למרות זאת, לטענת קובי "אין לי זמן לראות משחקים" כי "אני עסוק כל היום".

"מוזר לחשוב שעד לפני כמה שנים הייתי עדיין 'בפנים' ובשלב הזה של העונה הרגשתי שהכל כל כך תהומי וקריטי. היום זה כבר לא קיים אצלי ואני מודה לאל על כך, כי זה הפך את המעבר לחיים שאחרי להרבה יותר קלים. היום אני יכול פשוט לפתוח טלוויזיה ולראות משחק בשקט מבלי לחשוב מה אם..", הוסיף.

קוואי לאונרד סן אנטוניו ספרס. GettyImages
לומד מקובי. קוואי/GettyImages

בכל זאת, לקובי יש כמה תובנות בנוגע לפתיחת העונה. "אני עוקב, אבל לא באדיקות. אם אני בבית ויש לי אפשרות לצפות במשחק, אצפה בו. אני יכול לומר שיש כמה שחקנים שהתחילו את העונה בצורה יוצאת מהכלל, דבר לא אופייני בדרך כלל לשלב הזה, שבו כולם עדיין מנסים למצוא את עצמם".

אחד מהשחקנים הללו הוא ללא ספק קוואי לאונרד, שפתח את העונה בסערה עם 28.4 נקודות, 4.2 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים למשחק. במשחקים הראשונים קוואי הראה רפרטואר רחב של תנועות, כולל פייד-אוויי ג'אמפר שקצת מזכיר את המהלך שהפך לסימן ההיכר של קובי. "לא עבדתי איתו על זה, לא יודע מאיפה זה הגיע, אבל אני בהחלט רואה שם אותי. נחמד לדעת שמחקים אותי", אמר קובי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully