וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: אריס סלוניקי הביסה 53:85 את עירוני נהריה

הקבוצה של אלפסי קלעה רק שש נקודות ברבע הראשון, הציגה משחק הגנתי מזעזע ורשמה הפסד שלישי ברציפות במפעל. ג'נקינס, מראבל וקאמינגס להטו בדרך למאזן מושלם, רק שש נקודות לגייטס

שחקן עירוני נהריה ניב ברקוביץ'. אדריאן הרבשטיין
ישנו כיוון? ברקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

הקמפיין האירופי של עירוני נהריה בליגת האלופות של פיב"א ספג הערב (רביעי) מכה קשה בעין שרה. הקבוצה של אריק אלפסי נכנעה 53:85 מול אריס סלוניקי, ורשמה הפסד שלישי ברציפות במפעל. היוונים שמרו על מאזן מושלם וקיבלו תמורה מלאה מצד וויל קאמינגס, מייקל ג'נקינס ודווין מראבל. נהריה קלעה רק שש נקודות ברבע הראשון, ומשם אפשרה לאורחת לברוח. שחקני המפתח של אלפסי ובמיוחד יינסי גייטס התקשו להיכנס לעניינים, ובמחצית השנייה האחוזים הנהדרים של היוונים מחוץ לרשת נתנו לאריס יתרון יציב, ממנו נהריה לא הצליחה לחזור. אלפסי ינסה לתקן את הרושם במפגש הקרוב בליגת העל מול מכבי חיפה.

קלעו לנהריה: ניק פאוסט ותומר בר אבן 10 נקודות כ"א, טיירון נאש 9, ניב ברקוביץ', יינסי גייטס וגילברט בראון 6 כ"א, סטו דאגלס 3.

בלטו באריס סלוניקי: מייקל ג'נקינס 21, דווין מראבל 14, וויל קאמינגס 11.

שחקן עירוני נהריה יינסי גייטס. אדריאן הרבשטיין
משחק רע. גייטס/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק:

רבע 1: נהריה עלתה עלם ניב ברקוביץ'. ניק פאוסט, טיירון נאש, יהונתן שולדבראנד, יינס גייטס. הקבוצה של אלפסי פתחה רע, ואחרי שתי נקודות בלבד בארבע דקות מאמן נהריה הזעיק פסק זמן. אריס המשיכה לרוץ, עד שנאש הצליח לשבור את הרצף השלילי בדרך לנקודה הרביעית של נהריה. המארחת המשיכה להיות רעה מהשדה, ואריס סיימה את הרבע עם 6:19.

רבע 2: דראגיצ'ביץ' המשיך לבלוט אצל היוונים, שולדבראנד צעד בצבע ועצר דקות משופרות של נהריה. אחרי יתרון שיא של 17, המארחת הצליחה לעלות למאזן נקודות דו ספרתי. נאש וברקוביץ' עשו קולות של קאמבק, אולם היוונים קיבלו תמורה מלאה מצד מארבל ובמחצית - 27:40 לאריס.

רבע 3: שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הטבעת בשלוש הדקות הראשונות. אריס התעוררה ראשונה ועם יכולת נהדרת מהשדה פתחה יתרון שיא של 23 נקודות, בזמן שנהריה ניסה לחזור למשחק עם קליעות רעות מחוץ לקשת, ו-66:42 בסיום הרבע.

רבע 4: נהריה לא הצליח לייצר עצירות והפער של היוונים נותר נוח. אלפסי בחר לתת דקות לשחקני הספסל שלו, ומשם אריס המשיכה לחגוג מחוץ לקשת ו-53:85 בסיום.

עוד בוואלה!

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
שחקן עירוני נהריה גילברט בראון. אדריאן הרבשטיין
הפסד שלישי במפעל. בראון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully