וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים ניצחה 79:90 את לוקומוטיב קובאן

האדומים ספגו 31 נקודות ברבע הראשון אך הידקו את ההגנה ונותרו מושלמים באירופה בזכות ערב אדיר של קרטיס ג'רלס שקלע 18 נקודות והוסיף 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים (שודר בערוץ 20)

התקציר באדיבות ערוץ 20

הפועל ירושלים ממשיכה להרשים ביורוקאפ. האדומים שמרו על מאזן מושלם אחרי שלושה מחזורים כשניצחו הערב 79:90 את לוקומוטיב קובאן בארנה בירושלים. ברבע הראשון סגנית האלופה נראתה לא רע בהתקפה אך לא הצליחה לעצור את הרוסים מן העבר השני וספגה 31 נקודות, שמונה מהן של יאן וויוקאס ששלט בקלות בצבע. קרטיס ג'רלס אותת כבר מהפתיחה כי הגיע לנצח עם תשע נקודות ברבע הראשון (18 במשחק כולו, בתוספת 9 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-4 חטיפות) והשאיר את ירושלים צמודה.

ג'רום דייסון (13 נקודות ברבע השני, 4 שלשות במשחק), שהיה בספק למשחק בשל פציעה, התעורר ברבע השני ובתוספת שתי שלשות של טראוויס פיטרסון והתהדקות ההגנה ירושלים הצליחה לבסס את היתרון שלה במשחק. היא ניצחה את הרבע השני ב-12 הפרש, את השלישי ב-10 והרבע האחרון היה בעצם כמעט לפרוטוקול בלבד. אקס מכבי תל אביב טיילור רוצ'סטי הוביל את האורחים עם 18 נקודות באחוזים טובים, מאט ג'נינג ששיחק בירושלים בעבר שותף אך היה חלש ולא קלע.

שחקני הפועל ירושלים טרנס קינזי, בר טימור, חוגגים. נועם מושקוביץ
ממשיכים בדהירה/נועם מושקוביץ

מהלך המשחק

רבע 1:

הפועל ירושלים פתחה עם: בר טימור, קרטיס ג'רלס, טרנס קינזי, ליאור אליהו ואמארה סטודמאייר.

המשחק נפתח עם אסיסט נראה של ליאור אליהו לבר טימור. יאן וויוקאס פתח חזק מתחת לסל עם שש נקודות מהירות ועבירה שסחט מסטודמאייר, אך שלשה מהפינה של קינזי קבעה 8:9 לירושלים. נקודות של סטודמאייר, קינזי וג'רלס קבעו חמש הפרש לאדומים, אך אז הם לא קלעו למעלה משלוש דקות ושלשה של דמיטרי חבוסטוב מאסיסט של ג'נינג קבעה 17:21 לקובאן. טראוויס פיטרסון עלה מהספסל וזרק אייר בול מחוץ לקשת ובמאבק על הריבאונד סטודמאייר ביצע עבירה שנייה. ארבע נקודות מהירות של ג'רלס השאירו את את ירושלים במרחק סביר. ולדימיר איבלב סגר את הרבע עם מהלך של שלוש נקודות וקובאן ביתרון 25:31.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן הפועל ירושלים קרטיס ג'רלס. נועם מושקוביץ
פשוט נהדר. ג'רלס/נועם מושקוביץ

רבע 2:

ג'רום דייסון, שהיה בספק למשחק בשל פציעה, פתח את הרבע בטירוך עם שמונוה נקודות תוך שתיים וחצי דקות כולל שתי שלשות וקבע 35:35. חבוסטוב מייד ענה עם השלשה השנייה שלו במשחק וסל של רוצ'סטי שוב קבע יתרון חמש לרוסים. פיטרסון השווה עם שלשה, ג'נינג ביצע עבירת תוקף וליאור אליהו החטיא פעמיים מהקו. רוצ'סטי החטיא ואסיסט של טימור לעוד שלשה של פיטרסון קבעה 44:47 לאדומים. דייסון, בשלשה השלישית שלו, סגר רבע חלומי עם 13 נקודות ו-46:52 להפועל ירושלים.

אוהדי הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
חגיגה בארנה/נועם מושקוביץ

רבע 3:

דייסון המשיך מאיפה שעצר לפני ההפסקה עם עוד צליפה מחוץ לקשת, מהאסיסט החמישי של ג'רלס, חבוסטוב מייד ענה עם שלשה משלו בצד השני. סטודמאייר ביצע עבירה רביעית שכשנותרו 16 דקות למשחק. טימור חטף ורץ למהלך של סלע ועבירה של רוצ'סטי בצד השני, וזה כבר 54:64 למארחת. אסיסט נוסף של ג'רלס הנהדר הביא לדאנק מהדהד של שון ג'ונס שהקפיץ את הקהל. בסיום הרבע ירושלים הובילה 59:75.

אמארה סטודמאייר, הפועל ירושלים, חוגג. נועם מושקוביץ
זה נראה טוב. אמארה/נועם מושקוביץ

רבע 4:

הרבע נפתח עם סל קליל של ג'ונס ואמארה הוסיף ארבע מהירות משלו כדי לקבוע 70:85. בשלב הזה המשחק כבר התנהל באווירה של גארבג' טיים, והסתיים ב-79:90 להפועל ירושלים.

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. נועם מושקוביץ
עדיין מושלם באירופה. פיאניג'אני/נועם מושקוביץ

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: קרטיס ג'רלס 18 (9 ריבאונדים, 7 אסיסטים, 4 חטיפות), ג'רום דייסון 17, טרוויס פיטרסון 14 (10 ריבאונדים), טרנס קינזי 10, שון גונס, ליאור אליהו ואמארה סטודמאייר (4 מ-5 מהשדה) 8 כל אחד, בר טימור 7 (4 אסיסטים). יותם הלפרין שותף (15 דקות) ולא קלע.

הרבו לקלוע לקובאן: טיילור רוצ'סטי 18 (9 מ-11 מהשדה), דמיטרי חבוסטוב 15, יאן וויוקאס ומרדי קולינס 13 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully