וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטה ארבלדזה: "טל בן חיים? כולנו אנושיים, לכל אחד יש יום רע מדי פעם"

מאמן מכבי תל אביב נשאל על היחסים עם החלוץ לפני אלקמאר (ה', 20:00, ספורט1): "אין שום מתח, הוא השחקן הכי טוב בליגה". מדוניאנין: "אנחנו טובים מאלקמאר, ההפסדים למכבי חיפה ולהפועל באר שבע כאבו"

מחזור 4מחצית03/11/2016
מכבי תל אביב
    0
      אלקמאר
      יוסי ציפקיס

      מכבי תל אביב ומאמנה שוטה ארבלדזה ערכו את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המפגש מחר (חמישי, 20:00, ספורט1) מול אלקמאר במסגרת המחזור הרביעי בליגה האירופית. הצהובים הפסידו את שני המשחקים הראשונים במפעל לזניט ודאנדוק, אך השיגו ניצחון חוץ חשוב מול ההולנדים במחזור הקודם. יש לציין שהקבוצה של ארבלדזה נמצאת במומנטום שלילי מאוד, לאחר שני הפסדי ליגה רצופים, למכבי חיפה והפועל באר שבע. מי שצפוי לחזור להרכב הפותח הוא טל בן חיים החלוץ, כשגם דור מיכה אמור לקבל את הקרדיט ב-11. נוסא איגייבור או גל אלברמן צפויים לשלם את המחיר ולרדת לספסל.

      מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. יוסי ציפקיס
      "כשאתה מגיע למועדון הגדול בארץ תמיד יש סוג של לחץ". ארבלדזה/יוסי ציפקיס

      "יציבות וביטחון הם דברים חשובים", אמר שוטה ארבלדזה. "אני לא חושב שמשהו השתנה אחרי ההפסדים בליגה. כמובן שהתוצאות השפיעו על מצב הרוח, אך אנחנו יודעים מה לעשות ואיך לעשות את הדברים. אני מרגיש בטוח בדרך שבה שיחקנו, אבל כמובן שיש לי סימני שאלה, בעיקר בנוגע להגנה. צריך פשוט לעבוד על הדברים האלו. כל הקבוצה צריכה להגן ולא רק שחקני ההגנה. אלו דברים שצריכים להתחיל משחקני ההתקפה".

      ארבלדזה נשאל על בן חיים: "נצטרך מול אלקמאר 11 שחקנים, לא שחקן אחד. חשוב לעבוד ביחד ולעשות את הדברים ביחד כקבוצה. אין ביני לבין בן חיים מתח. הוא השחקן הטוב בליגה. אני רוצה שהוא יראה את היכולות שלו כמו שהוא אוהב. הוא שחקן נהדר והוא רוצה להראות את זה, אך כולנו אנושיים ולכל אחד יש יום רע מדי פעם. אם זה לא מספיק לכם, אתם יכולים לשאול אותו גם".

      המאמן הוסיף: "יש לנו בית קשה. שיחקנו כבר 25 משחקים כשלשאר הקבוצות יש מנוחה והזדמנות להחלים מהפציעות. רוטציה זה דבר נורמלי, יש שחקנים שיש להם עליות וירידות ואני משנה את ההרכב בהתאם לכך. יש לנו בדיקות שאנחנו עורכים, סטטיסטיקות ואפילו בלילה אנחנו בודקים איך כולם ישנו".

      "תמיד יש סוג של לחץ", הוסיף הגאורגי. "כשאתה מגיע למועדון הכי גדול בארץ תמיד יש סוג של לחץ. אם אתה רוצה להוכיח את עצמך ולעשות את הכי טוב, אתה תרגיש לחץ. אני אוהב את זה. אם לא ננצח את אלקמאר, יהיה לנו קשה יותר באירופה, ואז נחזור לליגה. אני אוהב את הדרך שבה אלקמאר משחקת. תמיד הייתי מעריץ של המסורת של סגנון המשחק שלהם, ותמיד קשה לשחק נגד קבוצה כזו. אני והאריס מכירים אותם, היינו שם. עם זאת, אי אפשר לייחס חשיבות למשחק הקודם, מחר יש משחק חדש ואי אפשר לשליך עליו. אנחנו צריכים לצאת למגרש ולהראות מה אנחנו יכולים לעשות, כמו בכל משחק".

      שחקן מכבי תל אביב האריס מדונואנין במסיבת העיתונאים. יוסי ציפקיס
      "כשהתוצאה לא לטובתך, אנשים ידברו". מדוניאנין/יוסי ציפקיס

      "אנחנו חושבים על המשחק מול זניט, זה ברור", הודה האריס מדוניאנין. "אם היינו מנצחים, המשחק מול אלקמאר היה שונה לגמרי. ההפסדים למכבי חיפה ולהפועל באר שבע היו קשים. שיחקנו התקפי, אך לא השגנו את הנקודות. אני חושב שהגיע לנו לנצח, אבל לפעמים צרים מזל. כשהתוצאה לא לטובתך, אנשים ידברו ואנחנו יודעים את זה. במשחק נגד מכבי חיפה היו לי קצת כאבים, אך עשיתי את הטוב ביותר שלי. ברור שבגלל שלא ניצחנו אנשים דיברו על היכולת שלי, אבל אני תמיד עושה את הכי טוב שאני יכול. אנחנו טובים יותר מאלקמאר, ואם נשחק את המשחק שלנו, אני מאמין שננצח. טל בן חיים חשוב מאוד עבורנו. הוא הבקיע הרבה אבל כשהוא לא משחק זה לא משנה, כי צריך לסמוך על מי שעל המגרש".

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully