וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי העביר אימון בכורה באשדוד: "לא הגעתי לעשות קריירה"

2.11.2016 / 14:43

המאמן הוותיק, שישמש כמנג'ר החדש לצידו של רוני אוואט, ערך אסיפה לשחקנים: "באתי לעזור למועדון לצאת מהמצב הקשה בו הוא נמצא. אני אעזור לרוני אוואט לקבל את ההחלטות הנכונות"

יוסי מזרחי המנהל המקצועי של מ.ס אשדוד. דוברות מ.ס. אשדוד, מערכת וואלה! NEWS
חוזר לאשדוד. יוסי מזרחי/מערכת וואלה! NEWS, דוברות מ.ס. אשדוד

עידן חדש במ.ס. אשדוד: הקבוצה העבירה היום (רביעי) אימון בכורה יחד עם יוסי מזרחי, המאמן הוותיק שהתפטר מהפועל ירושלים אתמול והפך למנג'ר החדש. מזרחי ישתף פעולה עם המאמן רוני אוואט והשניים ינסו לחלץ את הקבוצה מהמצב אליו היא נקלעה בתחתית. עוד לפני יצאו למגרש האימונים, קיימו בקבוצה אסיפה עם השחקנים בה השתתף גם הבעלים ג'קי בן זקן.

באסיפה אמר מזרחי "לא הגעתי לכאן כדי לעשות קריירה. את הקריירה שלי כבר עשיתי, באתי לכאן כדי לעזור. לעזור לרוני, לעזור לג'קי, ומעל לכל לעזור למועדון לצאת מהמצב הקשה בו הוא נמצא ולהוביל אותו למעלה. רוני ימשיך להיות המאמן והוא זה שיקבל את ההחלטות, אני האיש שיעזור לו לקבל את ההחלטות הנכונות".

מזרחי, שאימן בעבר את הקבוצה, הצטרף למועדון לארבע העונות הקרובות. שנה וחצי בקבוצה לבוגרת ועוד שנתיים לאחר מכן במחלקת הנוער. מזרחי, 63, החל את הקריירה שלו בבית"ר ירושלים קבוצת נעוריו, אך בילה במ.ס אשדוד בשלוש קדנציות שונות. אחרי שמונה מחזורים בליגת העל, אשדוד היא הקבוצה היחידה שעדיין לא ניצחה והיא תקווה להשיג שלוש נקודות ראשונות ביום שבת במשחק הביתי מול הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully