וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טל בן חיים צפוי לפתוח מול אלקמאר, דור מיכה צפוי לקבל קרדיט

2.11.2016 / 10:33

כוכב הצהובים ערך אימון מלא וצפוי לחזור להרכב. מיכה צפוי להמשיך ב-11, כאשר אלברמן או איגייבור יסופסלו. שחקן: "אם נעשה ניצחון שני באירופה, נבוא עם כל הביטחון למכבי פ"ת". יואב זיו מונה לעוזר קבוצת הנוער

מערכת וואלה!

טל בן חיים צפוי לחזור להרכב מכבי תל אביב במשחק מחר (ה', 20:00, ספורט 1) מול אלקמאר בליגה האירופית. בן חיים ערך אתמול אימון מלא ונראה שהמאמן שוטה ארבלדזה מתכוון להחזיר אותו להרכב אחרי שהוא לא פתח מול הפועל באר שבע. ההערכה היא שגם דור מיכה ימשיך לפתוח, כך שלארבלדזה תהיה התלבטות את מי מבין הקשרים להושיב על הספסל. במידה שהמאמן יחליט לשחק עם אוסקר סקאריונה מתחת לחלוץ, נראה שהוא יוריד לספסל את נוסא איגייבור או גל אלברמן ויעבור לשחק במערך של 1-3-2-4.

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. ברני ארדוב
יחזור להרכב אחרי שבוע סוער. בן חיים/ברני ארדוב

במכבי תל אביב רוצים להחזיר את הקבוצה למסלול אחרי שני הפסדי הליגה הרצופים מול מכבי חיפה והפועל באר שבע. "צריך לנצח את אלקמאר ואנחנו קבוצה יותר טובה מהם", אמר הבוקר אחד השחקנים. "אם נעשה ניצחון שני בליגה האירופית, נבוא עם כל הביטחון למשחק מול מכבי פתח תקוה ביום ראשון ואני משוכנע שנחזור למסלול הניצחונות למרות שפתח תקוה קבוצה טובה".

אייל גולסה שב אתמול לאימוני ריצה, למעלה משבוע מאז הפציעה שלו, אבל ייקח לו עד זמן עד שהוא ישוב לסגל מכבי תל אביב ונבחרת ישראל. בתוך כך, יואב זיו שחקנה של הקבוצה לשעבר שחתם לא מכבר בהפועל פתח תקוה, מונה לעוזר קבוצת הנוער של המועדון, אותה מאמן גיא צרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully