וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "כנראה שדאוסון צריך עוד כמה ימים כדי לחזור לחלוטין"

1.11.2016 / 21:52

מאמן מכבי ראשון לציון על ההפסד לקרשיאקה: "הם עלו להפרש גבוה ברבע השלישי, סיימנו משחק חוץ קשה בהפרש חד ספרתי". על חזרתו של כוכב האליפות: "שלב חשוב מבחינתו". במועדון ממשיכים לחפש רכז

מאמן מכבי ראשון לציון אריק שיבק. ניב אהרונסון
"אפשר למחוק את ההפרש בבית". שיבק/ניב אהרונסון

מכבי ראשון לציון הפסידה הערב (שלישי) לראשונה בשלב הבתים של ליגת האלופות, כשנוצחה על ידי קרשיאקה הטורקית 84:75 באיזמיר. הקבוצה של אריק שיבק פתחה את המשחק לא טוב, פיגרה ב-9 בסיום הרבע הראשון, אך חזרה ברבע שני טוב לעניינים, וירדה למחצית בפיגור 7. הרבע השלישי היה כולו של הטורקים שכבר הוליכו ב-20 הפרש, אלא שהמשחק לא הסתיים בשלב הזה כשאנתוני היליארד וצ'ארלס תומאס במפגן שלשות מרשים צימקו את ההפרש ל-6 בלבד, אך לא יותר מכך. תומאס רשם 15 נקודות, וגם פטריק ריצ'ארד רשם משחק חיובי עם 14 נקודות ו-10 ריבאונדים. שון דאוסון במשחק הבכורה המחודשת שלו במדים הכתומים, היה בינוני עם 6 נקודות ו-5 אסיסטים.

עוד בנושא:

ליגת האלופות: מכבי ראשון לציון הפסידה לקרשיאקה 84:75

שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסון. צילום: ברני ארדוב, ברני ארדוב
"שמח שהוא חזר". שיבק על דאוסון/ברני ארדוב, צילום: ברני ארדוב

"זה היה משחק של מומנטום", אמר מאמן הקבוצה אריק שיבק, "קרשיאקה היא קבוצה טובה וביתית, עם אחוזי קליעה טובים. לצערי בפתיחת הרבע השלישי הם עלו להפרש גבוה, אך לשמחתי הצלחנו לחזור למשחק ולצמצם. סיימנו משחק חוץ קשה בהפרש חד ספרתי. הליגה עוד ארוכה ולפחות ההפרש סביר, אני מאמין שאפשר למחוק אותו בבית". על הבכורה של דאוסון אמר, "אני שמח ששון חזר לקבוצה, הוא שיחק הערב הרבה וכנראה שהוא צריך עוד כמה ימים לחזור לחלוטין. זה עוד שלב חשוב מבחינתו של שון ואני מקווה שהוא יחזור כמה שיותר מהר".

ראשון לציון תחזור כבר מחר לישראל לקראת משחק הליגה שלה נגד גלבוע/גליל ביום שבת, כשבעיר היין רוצים לשים מאחוריהם את ההפסד מהמחזור הקודם בליגה למכבי קרית גת. במועדון ממשיכים לבחון אפשרויות לצירוף של רכז זר, אחרי ששתי האפשרויות המובילות הראשונות - סקוטי ריינולדס ודרווין קיצ'ן, ירדו מהפרק בימים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully