וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליהו בספק, דייסון ייעדר. פיאניג'אני: "לא מצב אידיאלי"

1.11.2016 / 20:28

הפועל ירושלים מתכוננת למפגש מול לוקומוטיב קובאן, אמארה סטודמאייר חזר מארה"ב וישחק. המאמן: "אנחנו פוגשים קבוצה מצוינת". טימור: "יהיה משחק קשה" (חי בערוץ 20 החל מ-20:15)

צילום: אבי כהן עריכה: ורד לידני

בווידאו: צפו במשחק האחרון של הפועל ירושלים

לאחר שניצחה בשני משחקיה הראשונים ביורוקאפ, הפועל ירושלים תתמודד מחר (רביעי, 20:15, ישיר בערוץ 20) מול לוקומוטיב קובאן במשחקה הביתי הראשון לעונה זו באירופה. ג'רום דייסון פצוע ולא ישחק, גם ליאור אליהו נפצע במהלך האימון והוא בספק למשחק.

אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים. אבי כהן
חזר בגדול. אמארה סטודמאייר/אבי כהן

המאמן סימונה פיאניג'אני אמר לקראת המשחק: "זה הולך להיות משחק קשה כי מדובר באחת הקבוצות הטובות שהיו באירופה בעונה שעברה. אנחנו בתחושת דחיפות ורוצים לנצח במשחק. סטודמאייר חזר, גם שון ג'ונס התאמן וזה טוב. לצערי, אני לא יודע מה קורה עם ליאור כי יש לו פציעה והוא בספק למחר, נראה מה מצבו, זה לא מצב אידאלי. אנחנו חייבים להגיע למשחק הזה עם אנרגיה. לקובאן יש סגל רחב, מדובר בקבוצה מאומנת ופיזית, זו קבוצה מסוכנת, רוצ'סטי מכיר טוב את ישראל וכך גם מאט ג'נינג".

בר טימור הוסיף: "מדובר בקבוצה מצוינת, זה הולך להיות משחק קשה. היא קבוצה מגוונת וכך גם רוצ'סטי ומאט ששיחקו כאן. ניסינו המון תרגילים ואנחנו יודעים מה המפתחות. אני מקווה שנעמוד בהם היטב. אנחנו חייבים לשחק בקצב מהיר ולשחק טוב מול הקהל שלנו במשחק הראשון באירופה בבית. כבר יצא לי לדבר עם מאט ג'נינג מאז שהגיע. יש אצלנו פציעות וזה לא כיף. לא ידוע מי ישחק, אבל מי שמשחק צריך להתעלות".

הרוסים, אותם מאמן פוטיס קציקאריס, העפילו לפיינל פור היורליג והפסידו לצסק"א מוסקבה 88:81 בעונה שעברה. במשחק על המקום השלישי גברה הקבוצה מקרסנודאר על קוצ'ה לבורל 75:85. מי שמשחק בשורותיה של קובאן העונה הוא כאמור שחקן ירושלים בעונה שעברה מאט ג'נינג. גם טיילור רוצ'סטי (מכבי תל אביב) משחק בקבוצה הרוסית. עוד שחקנים בולטים הם יבגני באבורין ודימיטרי חבוסטוב (ניז'ני נובגורוד) ומארדי קולינס (שטרסבורג), קני גבריאל (2.03, בן 27). יאן וויוקאס (2.11, בן 31) הצטרף לקובאן השנה מז'לגיריס קובנה, רושם 13 נקודות בממוצע למשחק בליגת ה-VTB והוא הכוח המשמעותי באזור הצבע.

שחקני הפועל ירושלים. ניר בן טובים
שחקני הפועל ירושלים/ניר בן טובים
טרנס קינזי שחקן הפועל ירושלים. אבי כהן
טרנס קינזי/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully