וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "השחקנים שלי מקצוענים, זה לא משנה להם שהאצטדיון ריק"

ריאל מדריד תתארח אצל לגיה ורשה (ד', 21:45, ספ' 5), שנענשה במשחק ללא קהל: "זה לא משנה כלום לגבי ההכנות שלנו", נאצ'ו יפתח במקום פפה הפצוע. לסטר תנסה להישאר מושלמת מול קופנהאגן

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
"לגיה שיחקה טוב בברנבאו". זידאן/רויטרס

המחזור הרביעי של שלב הבתים בליגת האלופות יימשך מחר (רביעי) עם שמונה משחקים בסגרת בתים ה' עד ח', ומספר קבוצות עשויות להבטיח את העפלתן לשמינית הגמר.

טוטנהאם - באייר לברקוזן (21:45, ספורט1)

המפגש לפני שבועיים הסתיים ב-0:0 ושתי הקבוצות יודעות שניצחון הפעם הוא קריטי לקראת מחזורי ההכרעה בבית הכי מסובך מתוך השמונה. האורחת תגיע במצב רוח טוב אחרי שקטעה בשבת רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון, התרנגולים סופרים כבר חמישה משחקים מאז ניצחו לאחרונה ולפציעות של הארי קיין וטובי אלדרווירלד התווספה מחלה של אריק לאמלה שצפוי להיעדר.

מונאקו - צסק"א מוסקבה (21:45)

הצרפתים שמרו על המקום הראשון בבית בזכות שער שוויון מאוחר ברוסיה לפני שבועיים וינסו לנצל את החולשה של ביברס נאתכו וחבריו, שהפסידו מאז את שני משחקי הליגה שקיימו, כדי לעשות צעד משמעותי לעבר העפלה מהבית הצפוף. קשר הנבחרת שיחק 90 דקות במפגש הקודם ויקווה לפתוח גם הפעם, לאחר שעלה מהספסל במשחק הליגה האחרון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאוריסיו פוצ'טינו מאמן טוטנהאם. GettyImages
ישיג ניצחון קריטי? פוצ'טינו/GettyImages

לגיה ורשה - ריאל מדריד (21:45, ספורט 5)

ההתקפה של הבלאנקוס בכושר שיא, וכולל החמישייה מול הפולנים לפני שבועיים סיפקה 24 שערים בחמשת המשחקים האחרונים. ההגנה, לעומת זאת, ממשיכה לקרטע ולא הצליחה לשמור על רשת נקייה כבר תשעה משחקים בכל המסגרות. אם זה לא מספיק, לסרג'יו ראמוס שפצוע כבר מספר שבועות הצטרף במשחק הליגה האחרון מול אלאבס פפה, שייעדר כחודש מהמגרשים, מה שאומר שנאצ'ו ורפאל וראן צפויים לפתוח במרכז ההגנה. ככה או ככה, ריאל לא אמורה להתקשות לחזור מפולין עם שלוש נקודות. בשל עונש שספגה לגיה, המשחק יתקיים ללא קהל.

"יהיה משחק קשה נגד יריבה מאוד חזקה שמשחקת כדורגל טוב, "אמר זינדין זידאן לקראת המשחק, "היא שיחקה טוב מאוד בברנבאו. אני צופה כמעט בכל המשחקים של קבוצות שאנחנו עומדים לפגוש וכך עשיתי גם עם לגיה".

על משחק מול אצטדיון ריק: "זה כנראה ישנה קצת את המשחק, אבל זה לא משנה כלום לגבי ההכנות שלנו. אנחנו יודעים כמה חשוב שננצח ועבור השחקנים שלי, שהם מקצוענים, זה לא משנה כלום. נצטרך להיות מרוכזים. זה לא נותן לנו שום יתרון, אני מעדיף לשחק מול קהל כי זה היופי בכדורגל".

דורטמונד - ספורטינג ליסבון (21:45)

הגרמנים קרוב לוודאי יעלו מהבית יחד עם ריאל מדריד, אך על מנת להישאר במאבק מולה על המקום הראשון הם יצטרכו לנצח את ספורטינג, עליה גברו 1:2 לפני שבועיים בפורטוגל. בין לבין הקבוצה של תומאס טוכל המשיכה לקרטע בליגה עם שתי תוצאות תיקו, כך שניצחון עשוי לתת לה זריקת מוראל וביטחון. החדשות הטובות מבחינתה היא מצבת הפצועים ההולכת וקטנה. גונסאלו קסטרו, רפאל גריירו ואנדרה שורלה כשירים, ואפילו מרקו רויס שנעדר עוד מהקיץ השתתף באימון המסכם.

שחקן דורטמונד פייר אמריק אובמיאנג. רויטרס
סוף סוף ניצחון? אובמיאנג ודורטמונד/רויטרס

קופנהאגן - לסטר סיטי (21:45, 5 גולד)

אלופת אנגליה תנסה להמשיך את הקמפיין הנהדר שלה, שכלל עד כה שלושה ניצחונות ואפס שערי חובה. ניצחן נוסף על קופנהאגן, הפעם בדנמרק, יבטיח לה העפלה היסטורית לשמינית הגמר והמטרה הבאה תהיה להבטיח את המקום הראשון בבית. איסלאם סלימאני, שנעדר ממשחק הליגה האחרון מול טוטנהאם, צפוי להיות כשיר.

פורטו - קלאב ברוז' (21:45)

אחרי שהשיגה את ניצחון הבכורה שלה בקמפיין לפני שבועיים, פורטו רוצה לנצל פעם נוספת את חולשתה של הקבוצה של ליאור רפאלוב, שטרם החלים מהפציעה ולא יהיה בסגל. ברוז' טרם השיגה נקודה ומחזיקה בהפרש שערים לא מחמיא של 9:1.

יובנטוס - ליון (21:45, 5 פלוס)

הגברת הזקנה קרובה להבטיח העפלה מהבית יחד עם סביליה ובכושר המצוין שהיא נמצאת (הפסד בודד בתשעת המשחקים האחרונים) קשה להאמין שליון תמנע ממנה ניצחון נוסף. הצרפתים קטעו רצף של שלושה הפסדים עם ניצחון על טולוז בשבת אך רחוקים מאוד מהצמרת בצרפת, וייאלצו להסתדר ללא מתיו ואלבואנה הפצוע. המארחת תחסר את פאולו דיבאלה ואת ג'ורג'ו קייליני, שנפצע במהלך משחק הניצחון על נאפולי.

סביליה - דינמו זאגרב (21:45)

סוף שבוע לא פשוט עבר על האנדלוסים, שגם סיימו ב-1:1 עם חיחון שקטע להם רצף של חמישה ניצחונות בכל המסגרות וגם איבדו במהלך המשחק את סמיר נאסרי לתקופה ארוכה בעקבות פציעה. למרות זאת, הם לא אמורים להתקשות מול אחת הקבוצות החלשות במפעל, שטרם השיגה נקודה או שער.

לאונרדו בונוצ'י שחקן יובנטוס חוגג עם גונסאלו היגואין. AP
יובה רוצה שמינית גמר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully