וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראס פריירה: "מוריניו שלח לי הודעה ושאל אם הכל בסדר"

שחקנה הברזילאי של מנצ'סטר יונייטד שמושאל לגרנאדה, דיבר על היחסים עם המאמן הפורטוגלי והתייחס לעתידו אצל השדים האדומים: "מקווה לחזור חזק יותר לאולד טראפורד, שם העתיד שלי"

אימג'בנק GettyImages

אנדראס פריירה נחשב לכישרון גדול בכדורגל העולמי. הברזילאי שהתחיל את דרכו בפ.ס.וו איינדהובן בגיל 15 ונרכש על ידי מנצ'סטר יונייטד לפני חמש שנים, כבר הראה ניצוצות כששיחק במדי הקבוצה הראשונה של השדים האדומים ואף רשם הופעות במדי נבחרת ברזיל הצעירה. פריירה הושאל במהלך הקיץ לקבוצתו של עומר אצילי, גרנאדה הספרדית, במדיה שיחק העונה תשעה משחקים והספיק לבשל שער אחד.

היום (שלישי) השחקן הצעיר התראיין לכלי התקשורת באנגליה ודיבר על עתידו במנצ'סטר: "התכנון הוא לצבור ניסיון בספרד, להכנס לקצב משחק ברמה הגבוהה ביותר ולחזור חזק יותר למנצ'סטר יונייטד. אני מקווה להיות כדורגלן טוב יותר ולחזור עם יותר ידע. הגעתי לגרנאדה כדי לקבל יותר זמן על המגרש, ואני מרגיש שלאחר כל משחק בו אני צובר דקות אני הופך לשחקן טוב יותר".

פריירה דיבר גם על מערכת היחסים שלו עם מאמן יונייטד, ז'וזה מוריניו: "אני חושב שיש לי עתיד ביונייטד, האנשים שם נותנים לי ביטחון שזה המצב. ז'וזה מוריניו שלח לי הודעה לפני כמה שבועות ושאל אותי איך הולך ואם הכל בסדר. אתה מאוד מעריך דברים כאלה כשאתה נמצא בהשאלה".

עוד בנושא:

ז'וזה מוריניו יעמוד לדין על התנהגותו במשחק מול ברנלי

שחקן נבחרת ברזיל הצעירה, אנדראס פריירה, חוגג עם החברים. Hannah Peters, GettyImages
"מעריך את האנשים ביונייטד". פריירה במדי ברזיל הצעירה/GettyImages, Hannah Peters

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully