וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייריס רייס חוזר להיכל: "אשמח לשוב למכבי תל אביב יום אחד"

הגארד האמריקאי, שהוביל את הצהובים לזכייה גדולה ביורוליג ב-2014, יגיע עם ברצלונה: "כל פעם שאני רואה משחקים, אני חושב על האווירה בהיכל. בנו במכבי קבוצה נחמדה, מהנה, עם פייטרים"

one

מכבי תל אביב, שמנסה להתייצב עם המאמן רמי הדר לאחר פיטוריו של ארז אדלשטיין, תארח מחר (רביעי, 19:45, ספורט 5) את ברצלונה במחזור החמישי של היורוליג.

מי שיגיע עם הקטלאנים להיכל יהיה טייריס רייס, שלפני שנתיים וחצי בלבד הוביל את הצהובים לזכייה באליפות אירופה סנסציונית. לקראת החזרה לישראל, רייס התראיין לפודקאסט באתר הרשמי של מכבי תל אביב ואמר: "אני שמח לחזור, מקווה לראות חברים ישנים. כיף לי להיות שוב בתל אביב. כל פעם שאני רואה משחקים, אני חושב על האווירה בהיכל, על האהבה שקיבלתי ברחוב. אלה דברים שלא אשכח בחיים".

על היריבה אמר האמריקאי: "בנו במכבי קבוצה נחמדה, הרבה חתיכות שונות בפאזל, הרבה שחקנים אתלטים שיודעים להשיג נקודות. זו קבוצה מהנה, פייטרים. אנחנו מצפים למשחק מיוחד, בטח שבתל אביב. אין שום דבר יותר טוב מאשר לשחק מול חברים לקבוצה לשעבר".

טייריס רייס שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
זכרונות קסומים. רייס בגמר היורוליג ב-2014/מגד גוזני

רייס נזכר בעונת 2013/14 עם הצהובים: "למרות כל העליות והירידות שהיו לנו בעונה ההיא, סיימנו עם ארבעה תארים, זה היה גדול. אני רק רוצה שהאוהדים ידעו שהתמיכה והאהבה שלהם דחפה אותי לנסות להיות השחקן הכי טוב שיכולתי. אף פעם לא ראיתי את האוהדים עומדים ככה מאחורי שחקן, הם נתנו לי את הדחיפה לעשות את הצעד קדימה ותמיד אודה להם על כך".

לסיום הוא אמר: "כולי תקווה שאוכל לחזור למכבי יום אחד ולעשות עוד משהו מיוחד עם הקבוצה הזו. זה מקום שחשבתי לחזור אליו ואשמח לעשות זאת בעתיד. נראה מה יקרה בשנה-שנתיים הקרובות".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הפודקאסט מתוך אתר מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully