וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת האלופות: אריס סלוניקי מגיעה לעין שרה

1.11.2016 / 16:36

עירוני נהריה תחפש את ניצחון הבכורה שלה במפעל הבכיר של פיב"א כשתארח את מועדון הפאר היווני (19:00, ספורט 5+). בעין שרה מחכים לחוזהו של דרווין קיצ'ן, ולדימיר יאנקוביץ' חתם באריס

אריק אלפסי מאמן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
רוצה ניצחון בכורה באירופה. אלפסי/אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה תמשיך את המסע האירופי שלה מחר (רביעי) כשתארח את אריס סלוניקי במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים של ליגת האלופות (19:00, שידור ישיר בספורט 5). הקבוצה של אריק אלפסי פתחה את העונה במפעל האירופי בהפסד ביתי לבאנביט הטורקית, ולאחר מכן בהפסד חוץ לנימבורק הצ'כית. מחר היא תחפש את ניצחון הבכורה שלה מול הקבוצה היוונית, שניצחה בשני המשחקים הראשונים את הליוס דומז'לה בבית ואת באקן ברס בחוץ.

נהריה לא מגיעה במומנטום טוב למשחק, אחרי שני הפסדים מאכזבים לנימבורק והפועל ירושלים, כאשר בשני המשחקים הם היו בתמונה במשך יותר משלושה רבעים ואף שלטו בהתמודדות. הסגולים ערכו זעזוע ראשון בסגל העונה, כשהחליטו על שחרורו של מרקוס טיג שהתעמת עם המאמן אריק אלפסי במהלך האימון יום שישי. מי שצפוי לחתום בקבוצה הוא דרווין קיצ'ן, שכבר סיכם את תנאיו במועדון וצפוי לחתום בקרוב. בנהריה רואים את השבוע הקרוב כקריטי להמשך העונה, כשהם מאמינים שניתן לנצח את אריס סלוניקי. בהמשך השבוע הקבוצה תתמודד במשחק חוץ חשוב מול מכבי חיפה ברוממה.

שחקן הפועל ירושלים דרווין קיצ'ן. מגד גוזני
צפוי לחתום בקרוב. קיצ'ן/מגד גוזני

אריס סלוניקי, ממועדוני הפאר של יוון, פתחה את העונה בליגת האלופות עם שני ניצחונות, אך בליגה המקומית היא רחוקה מלהרשים עם שני ניצחונות בארבעה מחזורים. המאמן, דימיטריס פריפטיס, שפותח את עונתו השלישית בקבוצה, מחזיק בסגל מעניין כשמעל כולם נמצא הפורוורד הגיאורגי ויקטור סניקדזה. הרכז וויל קאמינגס שהגיע מטראמו, הוא אחד מארבעת האמריקאים בסגל, יחד עם מייקל ג'נקינס, דווין מארבל והסנטר אריק באקנר, כשהסנטר הסרבי, טאדייה דראגיצ'ביץ', הגיע מבודוצ'נוסט. הקבוצה צירפה השבוע את ולדימיר יאנקוביץ', ששיחק בעבר בפנאתנייקוס והגיע בהשאלה מולנסיה, אך הוא לא צפוי לשחק מחר בעין שרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully