וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי תל אביב: מכת הפציעות של ברצלונה נמשכת, טבארס יצורף?

מצבת הנעדרים של בארסה לפני ההמראה לישראל הולכת וגדלה ועל פי דיווחים בקטאלוניה כבר מתנהל מו"מ מתקדם עם אדי טבארס. טייריס רייס חוזר לישראל לראשונה מאז עזב: "משחק חשוב מאוד"

one

ברצלונה כבר החלה בהכנות למשחק מול מכבי תל אביב ביום רביעי, אבל גם לה, כמו לצהובים, יש לא מעט בעיות. הקטלאנים ימריאו לישראל כשהם סובלים ממכת פציעות חמורה למדי: חואן קרלוס נבארו פצוע, פאו ריבאס סיים את העונה עם פציעה קשה בשבוע שעבר, שיין לוואל מושבת זה תקופה ארוכה וגם שיתופו של ג'סטין דולמן, שנעדר בתקופה האחרונה, מוטל בספק.

בארסה אמנם קיבלה בחזרה את פטרי קופונן, שרשם הופעת בכורה בקבוצה ביום ראשון מול פואלנברדה, אך הוא רחוק מלהיות בכושר לדקות רבות. הגארד הפיני נפגע בראשו בתאונת דרכים עוד לפני פתיחת העונה ואושפז בבית החולים כשנשקפה סכנה ממשית להמשך הקריירה שלו, אולם הוא חזר מהר מהצפוי. כך או כך, הסגל של המאמן יורגוס ברצוקאס קצר למדי ובמשחק הליגה ביום ראשון מול פואנלברדה הוא נאלץ לשתף שלושה שחקנים למשך 30 דקות ויותר.

מאמן לוקומוטיב קובאן יורגוס ברצוקאס עם אנתוני רנדולף. GettyImages
לא מעט בעיות. ברצוקאס/GettyImages

על רקע הפציעות הרבות, בקטאלוניה מדווחים שהסנטר אדי טבארס, ששוחרר מאטלנטה, נמצא במגעים מתקדמים עם הקבוצה ועשוי לחזק אותה קרוב.

הקטלאנים אמנם ניצחו במחזור האחרון ביורוליג את באמברג, אולם פתיחת העונה שלהם בינונית במקרה הטוב והם מגיעים להיכל במאזן 2:2 במפעל. משחק הליגה מול פואנלברדה היה סוער למדי, אף שהסתיים בניצחון 75:78. ברצוקאס הורחק במהלכו וג'ואי דורסי ניהל ויכוח קולני עם המאמן, שאמר בסיום: "מה שנאמר בינינו יישאר בינינו".

מי שיפגוש את מכבי תל אביב לראשונה מאז עזב את ההיכל הוא טייריס רייס, שאמר אמש: "זה משחק חשוב מאוד, מקווים שנהיה עם סגל כמה שיותר מלא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully