וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחת אבטחה ובלי לעזוב את המלון: בכורה לדאוסון במדי ראשון לציון נגד קרשיאקה

31.10.2016 / 13:12

הכתומים יצאו לאיזמיר לקראת המחזור השלישי בליגת האלופות, למפגש נגד הקבוצה של ננאד מרקוביץ' (19:00, ספורט 5). אכזבה בעיר היין מההפסד לקרית גת, נמרוד לוי בספק למשחק, אנתוני היליארד עשוי לשלם את המחיר

שון דאוסון מכבי ראשון לציון. אבי כהן
חוזר לשחק בכתום. דאוסון/אבי כהן

המסע האירופי של מכבי ראשון לציון יימשך מחר (שלישי) כשתתארח בעיר איזמיר בטורקיה אצל קרשיאקה (19:00, שידור ישיר בספורט 5). הכתומים יצאו הבוקר דרך איסטנבול לאיזמיר, כשהמשלחת הפעם היא מצומצמת יותר וכוללת רק 17 שחקנים ואנשי צוות, בליווי אנשי אבטחה מהארץ. כמקובל בביקורים של קבוצות ונבחרות ישראליות בטורקיה בשנים האחרונות, הקבוצה לא תצא מהמלון מלבד לאימון המסכם ולמשחק, כשביום רביעי בבוקר היא תעזוב את איזמיר ותשוב בחזרה לישראל.

במועדון היו מאוכזבים מאוד מההפסד למכבי קרית גת בליגה וצפויים לערוך שינויים כבר בתקופה הקרובה. שון דאוסון עבר בבקרה, ויערוך את הבכורה שלו בטורקיה, בעוד נמרוד לוי נמצא בספק להתמודדות בשל מחלה. מי שמאכזב עד כה הוא הפורוורד אנתוני היליארד שעשוי להיות זה שישלם את המחיר ברגע שיימצא רכז זר שיחליף את ג'ו ג'קסון ששוחרר. בקבוצה יודעים כי הם מגיעים כאנדרדוג די מובהק למשחק בטורקיה, וניצחון חוץ ייחשב להפתעה גדולה.

קרשיאקה, אלופת טורקיה משנת 2014, היא אחת הקבוצות החזקות בליגת האלופות של פיב"א. את הקבוצה מדריך שחקן העבר של הפועל תל אביב ננאד מרקוביץ', שהוביל את הקבוצה לפתיחת צולעת של העונה - מאזן 2:2 בליגה, כולל הפסדים לבנביט בבית ופנרבחצ'ה/אולקר בחוץ, ומאזן 1:1 בליגת האלופות, אחרי תבוסה בחוץ נגד ונציה בשבוע שעבר. הסגל של קרשיאקה הוא נוצץ וכולל את האמריקאים ברנט פטווי שהצטרף מססארי ושיחק גם באולימפיאקוס, הפורוורד הנהדר דוואן סאמרס, הרכז קווין דיליארד, אקס הפועל תל אביב ג'וש אוונס, הרכז ג'ייקובן בראון, כוכב נבחרת פולין מטיוש פונטיקה והגארד המקומי סונר סנטורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully