וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי: "ברצלונה של לואיס אנריקה יותר אגרסיבית מאשר עם פפ"

ברצלונה מתכוננת למפגש בליגת האלופות מול מנצ'סטר סיטי והאקס, מסי משווה בין מאמניו השונים בקבוצה. עוד מהארגנטינאי: על הסוד של ברצלונה, והקווים המקבילים בין לואיס סוארס לאגוארו

one
ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
ליאונל מסי ברצלונה/רויטרס

בזמן שליאו מסי וברצלונה מתכוננים למפגש מול מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות ביום שלישי (21:45, ערוץ הספורט), הארגנטינאי התייחס לקבוצתו, והשווה בין בארסה של פפ גווארדיולה (מאמן סיטי) לזו של לואיס אנריקה. "האמת היא שהשיטה של ברצלונה היא דבר שכולם מכירים", אמר מסי, "אני יכול להגיד שאנחנו אחד המועדונים היחידים בעולם שיש להם את זה, אבל לכל מאמן יש רעיונות אחרים והוא מנחיל אותם לקבוצה כמו שהוא רואה אותם. לא שמנו לב לשינויים דרמטיים, אבל כן, יש כמה. אולי עכשיו עם לואיס אנריקה אנחנו קצת יותר אגרסיביים, כשאנחנו תוקפים במהירות, בעוד שעם פפ השתמשנו פחות בהתקפות מתפרצות".

מסי נשאל על גווארדיולה, שבתקופתו בארסה זכתה ב-14 מ-19 התארים עליהם שיחקה - כולל גמר האלופות ברומא שבו בארסה ניצחה 0:2 את מנצ'סטר יונייטד. "יש כמה משחקים שבהם הקבוצה שיחקה בצורה כזאת, שליריבה היה ממש בלתי אפשרי לפגוע בנו", נזכר מסי, "זה כמעט תמיד קרה במשחקים גדולים. גמר הצ'מפיונס ברומא היה אחד המשחקים האלה, שבהם הקבוצה נתנה משחק מושלם".

על הקסם של ברצלונה הנוכחית, הגדושה בכוכבים, אמר מסי ש"אנחנו חבורה שעובדת ביחד כדי לנצח, אין אגו לאף אחד בסגל. אנחנו תמיד מנסים ליהנות ולשחק ביחד, והגולים גם מעניקים לך ביטחון, כך שאנחנו מנסים ליהנות ביחד כשאנחנו שולטים במשחק. גם ניימאר מאוד קרוב אליי, והוא שחקן שאני מעריץ מאוד. יש לו אופי מלא שמחה, כולנו מסתדרים מצוין".

עוד נשאל מסי על יריבו ממנצ'סטר סיטי, חברו הקרוב קון אגוארו, והשווה אותו ללואיס סוארס: "קון הוא בחור פשוט, אדם נינוח, בן אדם נהדר, וכחלוץ הוא אחד הטובים. כמו לואיס. הם שונים, אבל אם רוצים להשוות, הרי ששניהם יכולים להכריע משחק. שניהם מאוד יעילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully