וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג מרשים: ערן זהבי נבחר ל-11 של העונה בליגה הסינית

חלוץ גוואנגז'ו R&F שכבש 17 שערים ב-19 הופעות בכל המסגרות נכנס לנבחרת העונה בליגה הסינית. גם פאוליניו ואלכס טשיירה בפנים. ריקרדו גולארט שחקן העונה, לואיז פליפה סקולארי המאמן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הישג נאה. זהבי/מערכת וואלה, צילום מסך

גוואנגז'ו R&F רשמה 30 משחקים העונה בליגה הסינית, שהגיעה אתמול (ראשון) לסיומה. 15 משחקים ללא ערן זהבי ו-15 משחקים איתו. בלעדיו, רשמה 16 נקודות וכבשה 13 שערים והייתה קרובה מאוד למקום האחרון. איתו? הסיפור אחר לגמרי; 15 משחקים, 24 נקודות ו-34 שערים. זה נגמר עם מקום שביעי הודות ליכולת של זהבי, שסיים את העונה עם 17 שערים ב-19 הופעות בכל המסגרות, ו-11 שערים בליגה.

בעקבות היכולת הנהדרת, זכה זהבי להיכנס לנבחרת המחזור בסין לא מעט פעמים, כשהיום זכה לכבוד גדול יותר, כשנכנס לנבחרת העונה של הליגה. עוד בנבחרת המחזור: מלך השערים, ריקרדו גולארט, שנבחר גם לשחקן העונה, אלכס טשיירה ופאוליניו. לואיז פליפה סקולארי נבחר למאמן העונה.

משחק הבכורה של זהבי בליגה הסינית היה בתחילת יולי, מספר ימים לאחר שהגיע ליעד החדש. כבר במשחקו הראשון כבש החלוץ, ב-2:4 על אבר ברייט, הקבוצה שמולה שיחקה גוואנגז'ו R&F במחזור האחרון. במשחקו השלישי בקבוצה בליגה הוא כבר כבש צמד, ומאז כבש בצרורות. בעקבות זאת זכה להתעניינות מקבוצות אחרות בליגה הסינית, כשעדיין לא ברור היכן ישחק בעונה הבאה.

עוד בנושא:

ליגיונרים: 90 דקות לערן זהבי במחזור הסיום של העונה בליגה הסינית

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully