וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות סאגת מונרוי: הנחיות חדשות במכבי פתח תקוה

31.10.2016 / 9:22

במועדון טוענים כי השופט אישר את החילוף למרות הטעות בטופס המשחק בטענה לטעות סופר, אך העדיפו לא להסתכן ויבדקו אפשרות להגיש את הטופס מודפס. גורם: "עם תקציב של 22 מיליון אנחנו נראים לא פחות טוב ממכבי תל אביב"

שחקן מכבי פתח תקוה, אייטור מונרוי. קובי אליהו
הוביל להנחיות חדשות. מונרוי/קובי אליהו

"שאנשים ימשיכו להתעסק במשחק העונה. אנחנו נעשה את העבודה שלנו בשקט. עם תקציב של 22 מיליון שקל אנחנו נראים לא פחות טוב ממכבי תל אביב עם תקציב פי חמישה משלנו". כך אמרו במכבי פתח תקוה לאחר הניצחון על עירוני קרית שמונה אמש (ראשון) שהעלה אותה למקום השני בטבלה. במחזור הבא היא תפגוש את סגנית האלופה למשחק מסקרן. "ניצחון במשחק הזה יהיה הצהרת כוונות אמיתית", אמרו במועדון.

בעקבות הטעות ברישום של אייטור מונרוי, שמנעה את שיתופו, במועדון הוציאו הנחיה להעביר טופס מודפס ולא ידני, אם התקנות יאפשרו כמובן. "מנהל הקבוצה עמי פאן כתב שמונרוי הוא מספר 30. לשופט זה היה נראה כמו 39. לא הייתה בעיה להכניס אותו אם היינו מעבירים את מספר הדרכון שלו. השופט אישר את זה, אבל החלטנו לבצע חילוף אחר", אמרו בקבוצה. פאן עצמו שוחח עם צוות השיפוט שטען כי ייתכן ומדובר בטעות סופר, אלא שאז עלה חשש כי גם אם יאושר החילוף הקבוצה תמצא את עצמה בבית הדין. "זה לא היה קורה, אבל לא רצינו לקחת סיכון, גם של אחד למיליון", אמרו.

אחרי ששיבחו את קובי רפואה על ניהול המשחק בשבוע שעבר, במועדון מכוונים גבוה. למאמן כבר הובהר שהמטרה הראשונית היא מקום בפלייאוף העליון. בינואר הקרוב יגיע חיזוק נוסף. לא ברור האם ננאד אדאמוביץ', שמציג עד כה יכולת פושרת, ימשיך.

עוד בנושא:

טעות קשה מנעה את שיתופו של מונרוי. רפואה: "אסור שזה יקרה"
ליגת העל: מכבי פתח תקוה גברה 1:2 על עירוני קרית שמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully