וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעות קשה מנעה את שיתופו של מונרוי. רפואה: "אסור שזה יקרה"

30.10.2016 / 22:07

הספרדי נרשם בטעות למשחק מול קרית שמונה עם המספר 39 ונאסר עליו להיכנס, מה שגרר צעקות בחדר ההלבשה בסיום. המאמן על ההעפלה הזמנית לפסגה: "קבוצת צמרת צריכה לדעת להתמודד עם לחצים"

מאמן מכבי פתח תקוה קובי רפואה. מגד גוזני
"להאשים זה פשוט, אך אסור שזה ייקרה". רפואה/מגד גוזני

מכבי פתח תקוה ניצחה הערב (ראשון) 1:2 את עירוני קרית שמונה באצטדיון המושבה. לאחר הניצחון המלאבסים עלו למקום הראשון באופן זמני, עד המשחק בין מכבי תל אביב והפועל באר שבע. עם זאת, היו גם מספר בעיות במועדון הערב, כאשר טעות קשה מנעה את שיתופו של הקשר הספרדי, אייטור מונרוי.

במועדון רשמו בטעות את הקשר בטופס המשחק עם המספר 39, בעוד שהוא משחק עם המספר 30. המאמן, קובי רפואה רצה לשלבו בשלבים המכריעים של המשחק אך הדבר לא התאפשר, מה שיצר בלאגן על הספסל וגרר צעקות בחדר ההלבשה של המלאבסים בסיום המשחק. רפואה הגיב: "להאשים אנשים זה הכי פשוט, אך אסור שדברים כאלה יקרו. אנחנו עצבניים בגלל הנושא אבל אחרי ניצחון זה יותר קל. אני בטוח שזה לא יקרה יותר ואנחנו סולחים".

המאמן התייחס לעובדה שקבוצתו עלתה למקום הראשון באופן זמני: "זה היה אמור להיות יותר קל. שחקנים עלו למעלה והפקירו את ההגנה, אסור שזה יקרה בקבוצת צמרת. קשה לקבוצה להציג יכולות ברמות הכי גבוהות בכל שבוע ואין ספק שלא יהיו הצגות בכל משחק. אני גאה בשחקנים, אך לא היינו מסודרים מספיק. בהמשך נצטרך לדעת להתמודד מול לחצים".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי פתח תקוה גברה 1:2 על עירוני קרית שמונה

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים. מגד גוזני
"גאה בשחקנים, אך לא היינו מסודרים מספיק"/מגד גוזני

רפואה הוסיף: "אחרי מחזור שמיני אני לא מתעסק במטרות ותארים. אולי אנחנו מפתיעים את כולם וזה בסדר, אבל נצטרך להתמודד עם זה. יש לנו קבוצה טובה", סיכם המאמן. לגבי קבוצות הצמרת אמר: "חששות ממכבי תל אביב במשחק הבא? אחרי היום אני מקווה שנפיק לקחים ומקווה שנראה הרבה יותר טוב".

על כובש הצמד, גיא מלמד, אמר: "אלה היכולות של גיא. הוא לא עשה הכנה טובה ולקח לו זמן להיכנס לעניינים. יש לנו שחקנים טובים בקבוצה שנלחמים על המקום בסגל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

קרלוס קוויאר צייץ בסיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully