וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שלושער למודסט ב-0:3 של קלן על המבורג, הופנהיים שלישית

החלוץ הצרפתי הלוהט כבש את פסגת המבקיעים בבונדסליגה (11) והספיק גם להחמיץ פנדל (41) בהצגה של קבוצתו. הופנהיים ניצחה 0:1 את הרטה ברלין משער ניצחון של ניקלאס זולה (31)

ניקלאס זולה הופנהיים. GettyImages
הגיע ראשון ונגח פנימה. זולה/GettyImages

המחזור התשיעי בבונדסליגה הגרמנית ננעל הערב עם שני משחקים. בראשון ביניהם הופנהיים גברה על הרטה ברלין והחליפה איתה מקומות בצמרת. אנתוני מודסט כבש שלושער ב-0:3 של קלן על המבורג האומללה ששקועה עמוק במקום האחרון.

אנתוני מודסטה פ.צ קלן חוגג. GettyImages
שחקני קלן חוגגים על המבורג/GettyImages

פ.צ קלן - המבורג 0:3

במחזור הקודם נחלה קלן את הפסד הליגה הראשון שלה העונה בחוץ מול הרטה ברלין. הערב, הקבוצה המפתיעה של פטר שטוגר קיבלה יריבה בהזמנה והשיגה ניצחון קליל שהושג בעיקר בזכות איש אחד - אנתוני מודסט. החלוץ הצרפתי פירק את המבורג האומללה עם שלושער ועלה לראש טבלת המבקיעים בבונדסליגה עם 11 שערים. מודסט היה יכול לכבוש רביעייה, אך בעט פנדל לקורה בדקה ה-41. אולם, ההתפרקות של המבורג החלה בדקה ה-58 אחרי שבובי ווד הורחק בשל מרפק לשחקן של קלן הרחק מהכדור ומודסט העניש כעבור שלוש דקות עם דחיקה מקרוב אחרי כדור עומק של סימון זולר המחליף. מודסט כבש את השני שלו בנגיחה (82) ובבעיטה מקרוב (86) אחרי שני בישולים של מרסל ריסה. קלן עלתה למקום הרביעי בעקבות הניצחון הזה. המבורג האומללה שקועה במקום האחרון והיא עדיין ללא ניצחה העונה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הופנהיים - הרטה ברלין 0:1

הופנהיים ממשיכה לדהור עם ניצחון ליגה חמישי ברציפות - שווה לשיא מועדון מ-2008. הערב היא גם עלתה למקום השלישי על חשבון יריבתה. ניקלאס זולה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-31, אחרי שהגיע ראשון לכדור חופשי שלקרם דמיראבי ונגח פנימה. ניצחון בית שלישי ברציפות להופנהיים על הקבוצה מהבירה והיא עדיין ללא הפסד העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully