וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרושאפקה ובלאט ניצחו, ברצלונה ניצחה בשיניים, הצגה ללנגפורד

בלאט ושחקניו התאוששו מההפסד ביורוליג עם 71:83 על טרבזונספור. הקטלאנים הפצועים גירדו 75:78 בחוץ מול פואנלברדה. אקס מכבי ת"א קבע שיא VTB עם 42 נקודות, 5 ריב' ו-6 אס'

ביום רביעי תפגוש מכבי תל אביב את ברצלונה במסגרת המחזור החמישי ביורוליג ובזמן שהצהובים מתכוננים למשחק הדרבי שלהם מחר, הקטלאנים שיחקו כבר בשעות הצהריים המוקדמות וניצחו בקושי רב, 75:78 בחוץ את פואנלברדה.

חואן קרלוס נבארו, ג'סטין דולמן ופאו ריבאס הפצועים לא שיחקו גם היום ואלו בשורות מדאיגות מבחינת ברצוקאס. ריבאס סיים את העונה בשל פציעה, אך לגבי שני הראשונים יש עדיין סיכוי קטן שהם יוכלו לשחק מול הקבוצה של רמי הדר. למרות הסגל הקצר, ברצוקאס חילק את הדקות כשרק סטראטוס פרפרוגלו שיחק מעל 30 דקות והוביל את קבוצתו עם 17 נקודות ו-6 ריבאונדים. טייריס רייס הוסיף 10 נקודות ב-25 דקות ובראד אולסון, המחליף של נבארו תרם 11.

* אחרי שהמטיר 36 נקודות על צסק"א מוסקבה ביורוליג, הפציץ היום קית' לנגפורד שיא VTB של 42 נקודות (9 מ-10 ל-2, 5 מ-10 ל-3, 9 מ-9 מהעונשין) ב-71:98 של קאזאן על טסומקי מינסק. אקס מכבי תל אביב הוסיף גם 5 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, וכל זה ב-30 דקות בלבד.

* אחרי הניצחון במילאנו במחזור היורוליג האחרון, ריאל מדריד המשיכה את הכושר המטורף שלה עם 68:94 מוחץ על סראגוסה בביתה. ג'יי סי קארול הוביל את הבלאנקוס עם 19 נקודות. סרחיו יול הוסיף 16 ולוקה דונצ'יץ' הצעיר תרם 9 אסיסטים.

* אחרי ההפסד הכואב ביורוליג לאנדולו אפס, דרושאפקה של דיוויד בלאט הביסה בחוץ 71:83 בחוץ את טרבזונספור במסגרת המחזור החמישי בליגה הטורקית. לוק הארנגודי הצטיין עם 23 נקודות ו-11 ריבאונדים, בראדלי וואנמקר ו-וויל קלייבורן הוסיפו 14 נקודות כל אחד.

סטראטוס פרפרוגלו ברצלונה. GettyImages
17 נקודות וניצחון. סטראטוס פרפרוגלו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully