וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקציר: לאס פלמאס חזרה מ-3:0 ל-3:3 מול סלטה ויגו

משחק מטורף בגראן קנאריה: ואס (6) ואספס (14, 21) פתחו את המשחק בסערה, ביגאס צימק (52) ואחרי הרחקתו של גומס, ויירה (66, בפנדל) ובואטנג (68) איזנו. בילבאו ואוסאסונה נפרדו ב-1:1

one

המחזור העשירי בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. במשחק המוקדם של היום ניצחה אייבר 1:2 את ויאריאל. אתלטיק בילבאו הסתפקה ב-1:1 ביתי מול אוסאסונה, אספניול גברה 0:1 בחוץ על ריאל בטיס. המשחק המטורף של הערב היה בגראן קנאריה, שם לאס פלמאס וסלטה ויגו נפרדו ב-3:3 סוער.

תקציר: לאס פלמאס - סלטה ויגו 3:3. one
איזה קאמבק. שחקני לאס פלמאס חוגגים/one

לאס פלמאס - סלטה ויגו 3:3

המארחת אמנם סופרת כבר משחק שישי ללא ניצחון בליגה, אך בהתחשב בעובדה כי מצאה את עצמה בפיגור של שלושה שערים אחרי 21 דקות, היא יכולה להיות מרוצה מהנקודה שהושגה. דניאל ואס (6) העלה את סלטה ליתרון בבעיטה חופשית, יאגו אספס תרגם מסירה נהדרת של פיונס סיסטו לשער עם צ'יפ נהדר (14) והשלים צמד בחלוף שבע דקות. האורחת הבטיחה ניצחון? תחשבו שוב. פדרו ביגאס ניצל יציאה לא טובה של סרג'יו אלבארז וצימק (52), ובדקה ה-65 סרג'יו גומס גרם לפנדל והורחק. ג'ונתן ויירה דייק מהנקודה הלבנה וקווין פרינס בואטנג דחק מקרוב והשלים קאמבק אדיר (68).

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
תקציר: בילבאו - אוסאסונה 1:1. GettyImages
הציל את בילבאו מהפסד. ראול גרסיה/GettyImages

אתלטיק בילבאו - אוסאסונה 1:1

אחרי שנחלה שני הפסדים בליגה האירופית ובליגה מול ריאל מדריד במחזור הקודם, בילבאו הייתה בטוחה שמשחק ביתי מול אוסאסונה הוא הזדמנות די בטוחה להשיג שלוש נקודות. אולם, לעולה החדשה שנאבקת על חייה בתחתית, היו תוכניות אחרות ובדקה ה-23 אוריול ריירה העלה אותה ליתרון מפתיע עם נגיחה מדויקת אחרי כדור קרן. היתרון הזה החזיק מעמד רק חמש דקות עד שראול גרסיה השווה בנגיחה משלו, אך בילבאו לא הצליחה להשלים מהפך ופספסה הזדמנות למקום השישי.

צפו בתקציר.

תקציר: ריאל סוסיאדד - אייבר 2:2. one
שער ניצחון. פדרו לאון/one

אייבר - ויאריאל 1:2

המארחת חזרה לנצח אחרי שהשיגה נקודה בודדת בשני המחזורים האחרונים, כשלעומתה הצוללת הצהובה ספגה את הפסדה הראשון העונה. ברונו סוריאנו העלה את האורחת ליתרון עם פנדל מדויק בדקה ה-41, אך איבן ראמיס, שניצל טעות כדי לכבוש מתוך הרחבה (80) ופדרו לאון, שסיים מתפרצת עם שער קליל (87) דאגו להפוך את התוצאה.

צפו בתקציר.

משחק נוסף:

ריאל בטיס - אספניול 1:0
לאספניול: דייגו רייס (62).

צפו בתקציר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully