וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: מאיר טפירו ומכבי אשדוד מגיעים לחולון

30.10.2016 / 14:18

שתי קבוצות שפתחו את העונה בצורה טובה ייפגשו בהיכל החדש בחולון: דן שמיר יקבל בחזרה את דילייני וצ'וברביץ', באשדוד מקווים לקבל תרומה גם מהזרים שעדיין לא פוגעים (19:00)

מאיר טפירו מאמן מכבי אשדוד. לירון מולדובן
פתחו מצוין, חזרו למציאות. טפירו/לירון מולדובן

משחקי המחזור הרביעי בליגת העל יימשכו מחר (שני) עם שני משחקים נוספים, כשהמוקד כמובן בדרבי התל אביבי הגדול. שעתיים לפני כן ייצאו משחקי הערב לדרך במשחק בו תארח הפועל חולון את מכבי אשדוד/באר טוביה (19:00, שופטים: ארז גוריון, פיני רימון ודוד איזמירלי). שתי הקבוצות נפגשו עד היום 17 פעמים בליגת העל כשהמאזן עומד על 4:13 לטובת חולון שניצחה בחמישה מתוך שמונת משחקי הבית שלה.

הפועל חולון מגיעה למשחק אחרי ההפסד למכבי תל אביב בשבת שעברה, הפסד בו הציגה כדורסל טוב ותחרותי לשלבים ארוכים דווקא ללא הגארד פול דילייני והסנטר אלכס צ'וברביץ' הפצועים. למשחק הקרוב מקבל דן שמיר את כל הסגל שלו בחזרה, כשהציפייה היא שההיכל הנהדר והחדש בעיר יתמלא בלמעלה מ-3,000 צופים שינסו לדחוף את הקבוצה לניצחון שלישי בארבעה מחזורים. בקבוצה היו מאוד מרוצים מהיכולת של דריון אטקינס בהפסד בשבוע שעבר, ומאמינים שככל שתתקדם העונה כך יצליח שחקן הפנים להציג יכולת טובה יותר, וזאת לאחר שבמשחקי ההכנה היו כאלה שקראו לחתוך אותו.

במכבי אשדוד קיוו מאוד בתחילת העונה להגיע למחזור הרביעי עם ניצחון אחד לפחות כדי לא להכנס לבור ממנו יהיה להם קשה לצאת, וזאת לאור היכולת הלא משכנעת במשחקי ההכנה לעונה. הקבוצה של מאיר טפירו הפתיעה בשני מחזורי הפתיחה עם ניצחונות על מכבי קרית גת וגלבוע/גליל, שתי קבוצות שאמורות להילחם עמה בתחתית העונה, ובשבוע שעבר חזרו למציאות עם הפסד ביתי לעירוני נהריה העדיפה. אשדוד מקבלת עד כה העונה תרומה יפה דווקא מהישראלים שלה - יפתח זיו (12.7 נקודות ו-5 אסיסטים למשחק), בן אלטיט (8 נקודות ו-3.7 ריבאונדים) ואדם אריאל (6.7 נקודות) בעוד רק זר אחד עונה על הציפיות - דניאל יואינג. קליסטוס אזיוקו, הזר הניגרי של הקבוצה שהוחתם לתקופה של חודש, צפוי להמשיך ולשחק אך עד כה מאכזב ואמור להיות משוחרר כשבמועדון ימצאו מחליף גבוה ראוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully