וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הודיעה: גארת' בייל חתם על חוזה לשש עונות, עד 2022

אחרי שעשו זאת עם קרוס, ואסקס ומודריץ', הבלאנקוס האריכו גם את החוזה של הקשר הוולשי. על פי הדיווחים סעיף השחרור שלו יהיה 500 מיליון יורו. בייל יסיים את חוזהו כשיהיה בן 33. המסע"ת הרשמית בהמשך

one
גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. GettyImages
שתי אליפויות אירופה בשלוש שנים, אפס אליפויות. בייל/GettyImages

אלופת אירופה ריאל מדריד הודיעה היום (ראשון) שקשר הקבוצה גארת' בייל חתם על חוזה חדש לשש עונות נוספות במועדון וסיכם עד 2022 במדי הבלאנקוס. ההחתמה של בייל היא חלק מניסיון של המועדון ליצור המשכיות ויציבות בסגל. החוזה הוא עד 30 ביוני 2022, אז יהיה בייל בן 33. ריאל צפויה לקיים מסיבת עיתונאים ובה תכריז על ההחתמה.

עוד בנושא

מאמן ריאל מדריד ניסה להרגיע אחרי ה-1:4 על אלאבס: "הפנדלים שלנו היו ברורים"
במדריד תקפו את ברצלונה: "ידוע כמה השופטים אוהבים את מסי"
"ברצלונה מצאה מושיע חדש": העונה המסחררת של ראפיניה
בתקשורת חגגו: "האמון מלואיס אנריקה עושה את שלו"

לאחרונה הודיעה ריאל על הארכת חוזיהם של טוני קרוס, לוקה מודריץ' ולוקאס ואסקס. גם רונאלדו, על פי ההערכות, צפוי להאריך את חוזהו. בייל הצטרף לריאל מדריד בקיץ 2013, בהעברת ענק מטוטנהאם, והחזיק בחוזה עד ליוני 2019. במהלך התקופה הזאת זכה בייל עם הבלאנקוס בשתי אליפויות אירופה, גביע המלך אחד, אליפות העולם לקבוצות והסופר קאפ האירופאי. על פי דיווחים בספרד, סעיף השחרור של בייל יהיה 500 מיליון יורו. ב-134 שערים במדי ריאל הוא רשם 63 שערים ו-41 בישולים.

בייל המחיש בקיץ את יכולותיו, כשסחף את נבחרת ויילס לחצי גמר אליפות אירופה. לא מזמן ג'ון טושאק, לשעבר חלוץ ריאל מדריד, אמר עליו ש"ריאל תיהנה ממנו בשנים הקרובות, אני מאמין שבקרוב הוא יזכה בכדור הזהב, הוא יהפוך למנהיג של ריאל מדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully