וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבונוס של שחקני הפועל כפר סבא על הלחימה מול הפועל תל אביב: יום חופש

30.10.2016 / 8:21

מימר החליט להעניק לשחקניו יום מנוחה נוסף כאות הערכה על המאמץ שהשקיעו בעשרה שחקנים: "המשחק הבא ביום שני, כך שאין שום בעיה עם זה". שחקנים ביקרו את סימוביץ' שהורחק, מחמאות לאיילה ולקדוש. שחם: "תודה למימר על ניהול משחק מצוין"

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים. יותם רונן
זכו לבונוס. שחקני הפועל כפר סבא חוגגים/יותם רונן

כאות הערכה על המאמץ שהשקיעו בעשרה שחקנים (1:1), הודיע מאמן הפועל כפר סבא שרון מימר לשחקניו מיד בסיום המשחק מול הפועל תל אביב, כי הוא יאפשר להם היום (ראשון) מנוחה וביחד עם המנוחה שתוכננה מראש למחר, יזכו השחקנים ליומיים של התאוששות לקראת החזרה לאימונים ביום שלישי. "המשחק הבא שלנו מול בני סכנין הוא גם כך ביום שני, כך שאין שום בעיה עם זה ששרון נתן לשחקנים יומיים לנוח", הסבירו במועדון. "יש עוד הרבה זמן להתאמן".

שחקנים בקבוצה מתחו ביקורת על סלובודאן סימוביץ' שהשאיר את החברים בעשרה שחקנים על כר הדשא בעקבות שני הכרטיסים הצהובים שספג. "הוא יכול היה להימנע מהצהובים האלה ובטח מהצהוב השני", אמר אחד השחקנים. "שחקן זר עם הרבה ניסיון חייב להיות הרבה יותר אחראי. אם הוא לא היה מורחק היינו מנצחים, כי הפועל תל אביב נשברה אחרי שער השוויון שלנו". כעת מקווים אותם שחקנים שביקרו את סימוביץ' שרז כהן יקבל קרדיט, ייקח אותו בשתי הרגליים ויחזור לעצמו. כזכור כהן היה מהשחקנים הבולטים של כפר סבא בעונה שעברה ואחרי שעבר ניתוח בקיץ, הוא טרם חזר לעצמו ועוד לא מוצא מקום קבוע בהרכב.
בקבוצה שיבחו את טל איילה ששוב רשם משחק טוב והחל במהלך שיצר את כדור העונשין ממנו נבנה שער השוויון של דושאן מאטוביץ'. גם השוער רן קדוש זכה למילים חמות מהצוות המקצועי אחרי שרשם משחק טוב וסייע לכפר סבא להשיג את הנקודה החשובה.

מי ששוב כתב פוסט בפייסבוק בסיום המשחק הוא הבעלים סתיו שחם שגם נכנס לחדר ההלבשה לפני המשחק ונשא נאום קצר כדי לדרבן את השחקנים. שחם כתב אחרי המשחק: "תודה לשרון מימר על ניהול משחק מצוין ועל התגברות על המשבר שעברנו יחדיו השבוע. תודה לשחקנים שהראו אופי היום בדיוק כמו שצריך. זה עדיין לא מספיק כאמור אבל התשוקה והניצוץ חזרו. עוד קצת דלק והאש שלנו תחזור לבעור מחדש".

חגיגה של בומבה/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully