וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מחמאות ליובל אבידור, אבו עביד או חבשי מועמדים להגיע בינואר

30.10.2016 / 8:10

החלוץ שכבש ובישל בניצחון על הפועל חיפה זכה לפרגון מאבוקסיס: "הוא עובד קשה ואני שמח בשבילו". בקבוצה מעוניינים להתחזק בבלם נוסף. עונת המסיק החלה, אוהדים רבים לא יוכלו להגיע למשחקי הבית בשל השעה המוקדמת ובמועדון זועמים

יובל אבידור בני סכנין עם מחמוד קנדיל. לירון מולדובן
מסמר הערב. אבידור עם קנדיל/לירון מולדובן

שביעות רצון בבני סכנין לאחר ה-1:2 על הפועל חיפה, שהרחיק מעט את הקבוצה מהתחתית. למרות הניצחון, במועדון היו רוצים לראות יכולת טובה יותר, אך מרוצים מהאופי של השחקנים, שניצחו אחרי תקופה לא טובה. "ברור שאנחנו רחוקים מהיכולת שהצגנו בעונה שעברה, אבל עם הביטחון, גם היכולת תגיע", אמר אחד השחקנים. "לא נראינו טוב, אבל רואים שיפור". בקבוצה מעוניינים להתחזק בבלם נוסף, כשכבר בחודש ינואר ינסו לצרף את איאד אבו עביד או עאיד חבשי, כשהאחרון עשוי להגיע במסגרת עסקת ז'אורז'יניו למכבי חיפה, אם זו עדיין תרצה לצרפו. החלוץ יובל אבידור, שכבש ובישל, זכה למחמאות. המאמן יוסי אבוקסיס החמיא: "הוא עובד קשה מאוד ואני שמח בשבילו, אני לא מודד את היכולת שלו רק על פי שערים".

בני סכנין תשחק שלוש פעמים בשעה 16:00 בצהריים, ובמועדון זועמים על מנהלת הליגה. בתקופה זו של השנה אוהדים רבים של הקבוצה עסוקים במסיק זיתים, ובשל כך לא יוכלו להגיע למשחקי הקבוצה בשעה זו. במועדון שוקלים לשלוח מכתב למנהלת בנושא.

עוד בנושא:

ליגת העל: אבידור כבש ובישל, 1:2 לבני סכנין על הפועל חיפה
יובל אבידור: "אמרו שנחלשנו, אנחנו נוכיח שהתלכיד שלנו חזק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully