וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל אבידור: "אמרו שנחלשנו, אנחנו נוכיח שהתלכיד שלנו חזק"

29.10.2016 / 17:45

חלוץ בני סכנין, שלהט עם שער ובישול ב-1:2 על הפועל חיפה, הסביר: "מרגיש טוב, מקווה להמשיך". יוסי אבוקסיס: "אני שמח בשביל אבידור, מקווה שימשיך ככה. המטרה - המשחק הבא"

יובל אבידור שחקן בני סכנין חוגג (מימין). אדריאן הרבשטיין
חזר להבקיע. אבידור/אדריאן הרבשטיין

התקופה הטובה של יובל אבידור נמשכה הערב (שבת) ב-1:2 של בני סכנין על הפועל חיפה. החלוץ להט עם שער שני ברציפות, סידר את השני לג'וד נוורו והעמיק את המשבר של האורחת. סכנין חגגה ניצחון ליגה שלישי העונה, אלי כהן ספג הפסד ליגה חמישי.

עוד בנושא:

ליגת העל: אבידור כבש ובישל, 1:2 לבני סכנין על הפועל חיפה

שחקני בני סכנין חוגגים. אדריאן הרבשטיין
במגמה חיובית. סכנין/אדריאן הרבשטיין

בצד המנצח, יוסי אבוקסיס, סיפר בסיום: "אני עדיין חושב שלא שיחקנו טוב במחצית הראשונה, אבל המשחק שלנו לא היה מספיק טוב. השתפרנו במחצית השנייה, היו לנו מהלכים יפים. זה ניצחון חשוב מאוד, במיוחד בשלב הזה של העונה שהכול צפוף. אני החלטתי לא להציב מטרות, אלא לחשוב על המשחק הבא. אם נציב מטרה, אז נביט קדימה מדי וזה לא טוב. אני מתעסק במשחק הבא מול הפועל כפר סבא, זו המטרה שלי. אני שמח בשביל יובל אבידור, הוא שחקן שעובד קשה והוא נהנה כאן, רק שימשיך ככה".

כוכב המשחק, יובל אבידור, חגג: "זו הרגשה טובה, אני שמח שניצחנו ולקחנו שלוש נקודות. ידענו שזה צומת דרכים, הראנו בחלקים מהמשחק שאנחנו גם קבוצה טובה. אחרי שנה ושמונה חודשים שלא כבשתי, אני מקווה להמשיך את היכולת האישית. מה שחשוב יותר זה היכולת הקבוצתית, אמרו שנחלשנו בגלל ששחקנים עזבו. אנחנו נוכיח שהתלכיד שלנו חזק, ונמשיך הלאה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully