וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלאגן נמשך: פלדהיים לא מוכן לעבוד עם אוסידון, אך צפוי לחזור לעבוד

30.10.2016 / 7:52

אחרי הפרסום בוואלה! ספורט על פיצוץ בין יואב כץ לסמנכ"ל, במועדון אישרו: נציג הבעלים ייפגש עם המזכיר לשעבר שטרלינג. כץ: "זה ביזנס לאנשים בלי עור עדין". שחקן: "הכל מתמוטט"

בעלי הפועל חיפה יואב כץ עם דור מלול. אדריאן הרבשטיין
הבלאגן חוגג. יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

הבעיות בהפועל חיפה ממשיכות להיערם: בעקבות הפרסום בוואלה! ספורט ביום שישי, לפיו הסמנכ"ל רון פלדהיים החליט שלא להגיע לעבודה בהפועל חיפה ונמצא במתיחות קשה עם הבעלים יואב כץ, במועדון הוחלט לראיין מועמד אחר לתפקיד, זאת לאחר שהסמנכ"ל החרים גם אתמול (שבת) את המשחק בדוחא. למרות ההחלטה, הבוקר התברר כי פלדהיים צפוי לחזור לעבודה ולכן נראה כי התוכניות של כץ לגבי ראיון עם מועמד אחר עשויים שלא להתממש בסופו של דבר.

"פלדהיים טרם הגיע לאימונים, אף אחד לא יודע מה קורה איתו. חשבנו שנראה אותו במשחק אתמול, אבל הוא התנתק", אמרו במועדון. מקורבים לפלדהיים סיפרו אתמול כי הוא לא יהיה מוכן לחזור לעבוד עם יד ימינו של כץ, דורון אוסידון, שמצדו מתכוון לראיין היום מועמד אחר לתפקיד.

עוד בנושא:
אבידור כבש ובישל, 1:2 לבני סכנין על הפועל חיפה
פלדהיים לא הגיע למשחק. יואב כץ: "אלי כהן יישאר"

seperator

אתמול פרסמנו כי המועמד המוביל לתפקיד, במקרה שהסמנכ"ל יעזוב, הוא אורן שטרלינג, שכיהן בעבר כאחראי מחלקת הנוער וכמזכיר המועדון. "רון לא מוכן לעבוד עם אוסידון ולא מגיע לעבודה, אוסידון מראיין מועמד אחר, הקבוצה לא מתפקדת. אם יואב לא יעשה כאן סדר הכל יתמוטט. יש לנו דרבי בשבת", אמר אתמול אחד השחקנים על הסאגה. לפי גורמים במועדון, במהלך הויכוח בין כץ לפלדהיים ביקש הבעלים מהסמנכ"ל "לדבר עם אוסידון", מה שהעמיק עוד יותר את המתיחות בניהם. "זה ביזנס לאנשים בלי עור עדין ויש בביזנס הזה אנשים עם עור עדין", אמר כץ.

ומה קורה על המגרש? הקבוצה ספגה הפסד ליגה שלישי ברציפות ונכון להלילה אין בכוונת כץ לפטר את אלי כהן. הבעלים מודע לעובדה שמספר שחקני מפתח, בניהם ברונו פניירו וז'וליו סזאר, היו חסרים במשחק הזה. אחד מהם, יוסי דורה, מתכוון לעבור ניתוח וייתכן שגמר את העונה ויחזור הרבה אחרי ההערכה הראשונית, ממנה עלה כי ייעדר ארבעה חודשים. אושרי רואש היה אמור לפתוח אתמול בהרכב אבל התלונן על כאבי גב, מה שהוביל את המאמן לתת הזדמנות נוספת לאופק פישלר, שלא מרשים עד כה. "ברונו חסר לנו מאוד, קשה להסתדר בלעדיו. כשהזרים חסרים, מבינים כמה הם חסרים לנו", אמר אחד השחקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully