וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלדהיים לא הגיע למשחק. יואב כץ: "אלי כהן יישאר בהפועל חיפה"

המתיחות בהפועל חיפה מול הסמנכ"ל עולה מדרגה, אחרי שנעדר גם מהמשחק בדוחא. אורן שטרלינג מועמד להחליפו. הבעלים: "נקודת האור - הצעירים". כהן מתעקש: "יש אווירה טובה בסגל"

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. קובי אליהו
מגבה. כץ/קובי אליהו

הפסד שלישי רצוף להפועל חיפה הערב (שבת) ונראה כי במועדון כבר שכחו את פתיחת העונה הטובה שלי אלי כהן. לצד גורמים במועדון שקוראים לערוך שינוי בקבוצה, הבעלים יואב כץ טוען כי הוא יישאר בתפקידו. הסמנכ"ל רון פלדהיים לא הגיע למשחק היום. כפי שפורסם ביום שישי בוואלה! ספורט, לא ברור האם ימשיך במועדון, זאת לאור המתיחות עם יואב כץ. אם פלדהיים יעזוב, אחד המועמדים של הבעלים להחליפו הוא אורן שטרלינג, אחראי מחלקת הנוער ומזכיר המועדון לשעבר.

"שלושה משחקי ליגה, שלושה הפסדים, הבקענו שער אחד. אבל יש גם נקודת אור", אמר הבעלים. "החבר'ה הצעירים ששיחקו מול הפועל תל אביב מראים הרבה התקדמות. יש לנו פצועים. מה שמדאיג אותי, הוא ששיחקנו מול קבוצות מהחלק התחתון. המעמד של אלי כהן בסדר גמור. הוא יישאר בהפועל חיפה".

על רון פלדהיים אמר: "כל מה שאני יכול לומר הוא שהיו מעשי בריונות במזנון שצמוד למגרש, אחד האנשים בקבוצה אמר שהוא חושש לחייו והוא מפחד. כשהזמנו את המשטרה שום דבר לא קרה. יותר מזה אני לא מוכן להוסיף".

עוד בנושא

ליגת העל: אבידור כבש ובישל, 1:2 לבני סכנין על הפועל חיפה

מאמן הפועל חיפה אלי כהן. אדריאן הרבשטיין
"לא חושש למעמדי". כהן/אדריאן הרבשטיין

אלי כהן הסביר לאחר המשחק: "ספגנו שני שערים בהתקפות מתפרצות. פתחנו טוב מאוד את המחצית השנייה לעומת המחצית הראשונה. איבודי הכדור שלנו היו לא הגיעו מתוך המשחק, עשינו חילופים טובים. הבקענו רק שער אחד וחבל, זה לא משחק שהיינו צריכים להפסיד. זה קורה לנו יותר מדי השנה וחבל. אנחנו באים לכל משחק במטרה לנצח, אנחנו מדברים ועובדים על זה ברמה המנטלית. לפעמים דברים קורים לא כמו שאתה רוצה, אנחנו צריכים להראות יותר יציבות. יש אווירה טובה במועדון, אצל השחקנים הכול בסדר. אני לא חושש למעמד שלי, אני רוצה להישאר כאן. נעבוד קשה וננצח את המשחקים הבאים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully