וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "אנחנו אשמים שעלינו תוך שנה וחצי, מכבי חיפה זה לא עמישב או מרמורק"

30.10.2016 / 8:15

מאמן הפועל אשקלון עקץ את המבקרים לאחר התבוסה: "לפעמים קשה לפרגן. אלו הפערים. במשחק אחד אנחנו יכולים לעלות למקום החמישי או השישי. ברור שמסמנים אותנו כיורדת בטוחה, אבל אני בתור מאמן אף פעם לא ירדתי ליגה"

חגיגה ירוקה/יוסי ציפקיס

הפועל אשקלון הובסה אמש (שבת) 5:0 על ידי מכבי חיפה. על אף שיחסי הכוחות ברורים, באשקלון עוד פינטזו לפני המשחק על הפתעה אך מהר מאוד ירדו לקרקע. בשבוע הבא תגיע לאשקלון הפועל באר שבע, לעוד משחק שהוא די חסר סיכוי עבור יובל נעים ושחקניו.

"אלה הפערים", אמר נעים. "נותנים הוראות, אבל לפעמים אין לך את הכלים להתמודד עם שחקנים כמו עטר, ורמוט וואצ'ק". "התרגלתם לסקר את ליגה ב'", אמר נעים לכתבים המסקרים את הקבוצה. "באשקלון קשה לפרגן לנו ולא מבינים שליגה ב' ו-א' לא דומות למשחק מול מכבי חיפה בסמי עופר. מכבי חיפה קבוצה מצוינת שאם תמשיך ככה היא תדבר חזק גם מול מכבי תל אביב ובאר שבע".

על הוויתור המוקדם על איצרין: "לינגאנה הוא הבלם הכי טוב בקבוצה שלנו יחד עם מישצ'נקו. העדפנו שיתחיל בקישור אך במחצית השנייה איתו כבלם נראינו יותר טוב. סך הכול משחק ההגנה בחצי השני היה יותר טוב. אנחנו אשמים בזה שהעלינו את הקבוצה במשך שנתיים מליגה א' לליגת העל. זאת לא עמישב או מרמורק, זאת מכבי חיפה, היא לא בליגה שלנו ואנחנו לא קרובים לזה. לא הייתי צריך להפסיד 5:0 למכבי חיפה כדי להגיד את הדברים האלה. שחקנים נתנו הכול, זה שאתה אומר לשחקנים לשמור שחקנים ברמה של מכבי חיפה זה לא מספיק, זה לא עניין של טקטיקה או יכולת, שאתה משחק נגד קבוצה כזו יש פערים שלא תמיד צריך לסגור אותם".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי חיפה הביסה 0:5 את אשקלון ועלתה למקום השלישי
רנה מולנסטיין מנמיך ציפיות: "לא תשמעו אותי מדבר על אליפות"

יובל נעים מאמן הפועל אשקלון. יוסי ציפקיס
אופטימי. נעים/יוסי ציפקיס

נעים הוסיף באופטימיות: "אני חושב שלאורך זמן נשאיר את המועדון בליגה. אנחנו לא עושים סיכומים. תסתכלו על הטבלה ותראו כי במשחק אחד אנחנו יכולים לעלות למקום החמישי או השישי. גם אני רציתי לפני המשחק לנצח את מכבי חיפה אבל אלה הפערים. הייתה כאן אווירה כמו באירופה, זאת הפעם הראשונה שלי באצטדיון הזה על הקווים. יש למכבי חיפה קבוצה אדירה".

נעים סיכם: "אני בתור מאמן אף פעם לא ירדתי עם קבוצה ליגה. אני מאמין שנישאר. ברור שמסמנים אותנו כיורדת בטוחה, אנחנו מתמודדים עם הרבה מאוד קשיים, אבל אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה ממה שראיתם. דאו היה בסדר גמור ועבד יפה מאוד, הגיע לשני מצבים והחמיץ. אני מקווה שנקבל את מירקו אורמוש השבוע ונהיה קבוצה לא פחות טובה מ -5-6 קבוצות אחרות בליגה".

בנוגע לאירועים שעבר לאחרונה באשקלון אמר נעים: "עברתי שבוע לא קל אבל התמודדתי עם הרבה קשיים בחיים שלי. זה היה קשה בעיקר ביום-יומיים הראשונים אבל התקדמנו ושמתי את הכול מאחור כרגע".

שניר משען איחר להתכנסות הקבוצה לפני המשחק ונגרע מהסגל. בירידה למחצית היה ויכוח קולני בין נעים לקשר קובי בן חמו. נעים כעס על ההפקרות הטקטית של הקשר ואמר לו "נתת להם מתנות". באשקלון התעודדות מהיכולת של דאו וההערכה כי השבוע תיפתר סוגיית אורמוש והוא יצטרף לסגל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully