וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנה מולנסטיין מנמיך ציפיות: "לא תשמעו אותי מדבר על אליפות"

מאמן מכבי חיפה לא הסתנוור מה-0:5 המרשים על הפועל אשקלון: "כשמנצחים כולם שמחים, צריך לשמור על המשכיות". יובל נעים על הירוקים: "הם יכולים לאיים על הפועל באר שבע ומכבי תל אביב"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

התקופה הטובה של מכבי חיפה נמשכת. הירוקים הביסו היום (שבת) 0:5 את הפועל אשקלון ועלו למקום השלישי עם הצגה מרשימה באצטדיון הביתי. סאן מנחם (17), גליינור פלט (21), גילי ורמוט (51) וצמד של אלירן עטר (45, 80) סידר לירוקים את הניצחון הגדול אי פעם באצטדיון החדש, והביא לחגיגות גדולות ביציעים, כולל עם רנה מולנסטיין.

המאמן ניסה להנמיך ציפיות בסיום: "אני מרוצה, רציתי שהשחקנים לא יפסיקו לחשוב ביתרון של שלושה שערים. הייתה לנו אפשרות להבקיע שערים, ואני שמח שעשינו את זה. כשמנצחים אז כולם שמחים, הקהל היה מעולה מהרגע הראשון של העונה. אנחנו עושים צעדים טובים ובכל פעם אני מדגיש בפני השחקנים מה הצעד הבא. הניצחון על מכבי תל אביב היה חשוב, אבל הוא לא שווה שום דבר ללא המשכיות. אני שמח שניצחנו, כבשנו חמישה שערים ושמרנו על שער נקי. היינו צריכים עומק, ולכן שיחקתי עם איסמעיל ריאן. לא תשמעו אותי מדבר על אליפות, כי מה שחשוב באמת לגבי הליגה הוא הדירוג במאי. חשוב שנדע לצמוח כקבוצה"

איסמעיל ריאן שחקן מכבי חיפה לפני תומר סוויסה שחקן הפועל אשקלון. יוסי ציפקיס
לקח את הצ'אנס בשתי ידיים. ריאן/יוסי ציפקיס

סאן מנחם, שנכנס כמחליף וכבש כעבור ארבע דקות, הוסיף: "אני עובד קשה באימונים, חיכיתי לצ'אנס שלי ואני מקווה להמשיך. אנחנו נראים טוב, אני שמח"

גם איסמעיל ריאן החמיא למאמנים: "הצוות המקצועי הכין אותנו בצורה טובה למשחק, וראו את זה על הדשא. מאז שהמאמן הגיע הוא מקפיד איתי על כל מיני דברים שחשובים לו, ורואים את זה על הדשא. אני עובד קשה, מתי שהמאמן יחליט שהוא צריך אותי, אני מוכן לזה. בשנים האחרונות פחות הלך לנו, חשוב לנו לעשות צעד ועוד צעד. ממחר נתחיל להתכונן לדרבי בשבוע הבא".

בצד השני, הפועל אשקלון נראתה מאוכזבת מאוד בסיום, אחרי שירדה אל מתחת לקו האדום. המאמן יובל נעים אמר בסיום: "זה לא היה כוחות. יש הבדל של עשר רמות בינינו לבין מכבי חיפה. הייתה כאן אווירה אירופאית, הם קבוצה פנטסטית. שיחקנו מול שחקנים הרבה יותר טובים, וזו התוצאה. זו לא הליגה שלנו, אנחנו צריכים להתאושש. חבל שהמשחק הבא הוא מול הפועל באר שבע, אנחנו לא מסתכלים על השבועיים הקרובים, אלא על כל העונה. אני רוצה להשאיר את הקבוצה בליגה, ומאמין שזה מה שיקרה. השחקנים שלא מילאו אחרי הוראות. מכבי חיפה יכולה לאיים על מכבי תל אביב והפועל באר שבע אם היא תשחק בצורה הזו, עשינו מספיק שטויות כדי לעזור להם לכבוש שערים. הם קבוצה של מאה מיליון שקלים, אנחנו עם שמונה מיליון. אנחנו אשמים בזה שהעלנו את הקבוצה תוך שנתיים מליגה א' לליגת העל. ידעתי שמכבי חיפה כאן זה המשחק הכי קשה בליגה חוץ מהפועל באר שבע בחוץ" .

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
חגיגה ירוקה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully