וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברצלונה מצאה מושיע חדש": העונה המסחררת של ראפיניה

הקשר הברזילאי הרשית ב-0:1 על גרנאדה, סחט מחמאות ושמר על מאזן בלתי נתפס בליגה הספרדית. בתקשורת חגגו: "האמון מלואיס אנריקה עושה את שלו", וגם: הערב הפושר של מסי ודניס סוארס

one

בווידאו: ברצלונה מנצחת 0:1 את גרנאדה

"יש מושיע ושמו ראפיניה", כך תיארו הבוקר (ראשון) את ההופעה של ברצלונה מול גרנאדה. האלופה הסתפקה ב-0:1 דחוק מול נועלת הטבלה, במפגש בו גולת הכותרת הייתה הסיומת הפושרת מול ג'יז'רמו אוצ'ואה, שהותיר את שחקני החלק הקדמי מתוסכלים. מי שפרץ את הסכך היה ראפיניה, שהרשית את החמישי שלו העונה והציג נתון מדהים. הקשר איים חמש פעמים על המסגרת העונה בליגה, וכבש בכל ניסיון.

עוד בנושא:

ריאל מדריד גברה 1:4 על אלאבס
ברצלונה גברה 0:1 על גרנאדה

מי שספג את מרבית הביקורת היה דניס סוארס. הקשר פתח בהרכב בעקבות מכת הפציעות של לואיס אנריקה, אולם התקשה להטביע חותם והציג יכולת דלה. גם ליאונל מסי לא יזכור את המשחק לטובה כאשר הוא חתם 90 דקות ללא דריבל אחת מוצלח ועשרה איבודי כדור.

"לעיתים יש משחקים בהם אתה בטוח שאתה בדרך לפסטיבל, אולי בגלל זה ברצלונה התחילה בצורה מנומנמת. MSN התקשו ללא סרג'יו בוסקטס, ונדמה כי החסרון שלו זעק לשמיים", טען לואיס מיגל סאנס מ'ספורט' המקומי. את המחמאות גרף כובש השער, עם החמישי שלו מחמישה משחקים: "מי שתופס כל הזדמנות לנצוץ העונה הוא ראפיניה, וזו לא הפעם הראשונה. לה קורוניה הייתה הקורבן הקודם והאמון מלואיס אנריקה מביא לברצלונה נקודות יקרות במאבק". ברצלונה רשמה את הניצחון ה-1,119 שלה בקאמפ נואו במשחקה ה-1,500. המאזן המרשים של האלופה בקטלוניה כולל גם 238 תוצאות תיקו ורק 143 הפסדים.

בצד השני, נועלת הטבלה ספגה הפסד ליגה שביעי העונה כאשר עומר אצילי, שוב נותר על הספסל. המערך ההגנתי המתוגבר של לוקאס אלקראס בקאמפ נואו אותת על שינוי משמעותי אצל גרנאדה כפי שטענו הפרשנים לפני חילופי המאמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully