וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון תנסה לצרף גארד, דרווין קיצ'ן המועמד המוביל

29.10.2016 / 23:53

האלופה הפסידה 82:78 לקרית גת וצפויה להעביר הילוך בחיפושה אחר חיזוק. אריק שיבק: "שיחקנו איום ונורא, כנראה שלא היינו מוכנים". ג'וזף ישוחרר משורות המנצחת, נתי כהן: "ניצחון שנותן תקווה"

one

מכבי קרית גת רשמה הערב (שבת) את ניצחון הבכורה שלה העונה כשגברה באולם באשקלון 78:82 על האלופה מכבי ראשון לציון. קרית גת קיבלה משחק נהדר מהגארד אייל שולמן שהפציץ 22 נקודות והשווה את שיא הקריירה שלו ממדי ראשון לציון, כשטיישון טיילור מוסיף 21 נקודות, 7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. הקבוצה צפויה להפרד בימים הקרובים מדבו ג'וזף שקלע 12 נקודות, כשבמקומו יגיע ג'סטין קרטר. גם אורי קוקיה ביקש לעזוב, כשמי שעשויה לקלוט אותו היא גלבוע/גליל.

"באנו במצב לא טוב, אין חוכמות, אנחנו לא בורחים מכלום", סיפר המאמן המנצח נתי כהן, שהיה מאושר בסיום. "אנחנו עובדים קשה לנסות לעשות דברים אחרת וטוב יותר. שמח שידענו להיות חזק במשחק גם כשלא שיחקנו טוב ועצרנו אותם על 29 נקודות בחצי הראשון. שמח שידענו לגמור את המשחק כמו שזה נגמר. זה מעודד וזה נותן תקווה. מכאן ממשיכים קדימה. בחיים השינויים קורים, צריך לדעת לתקן דברים ולעשות דברים שלא עושים אותם טוב, אין לנו אגו ואנחנו לא מתביישים להגיד שהדברים לא קרו כמו שתכננו. הפציעה של מרקו קילינגסוורת' טרפדה לנו חלק מהדברים שתכננו. זה לא בא מלחץ, אנחנו רואים את הדברים ביומיום ורואים שצריך לעשות דברים אחרת. מי בא ומי הולך זה ספוקלציות, רוצים להשתפר. הניצחון נותן ביטחון והרגשה שאנחנו מסוגלים".

עוד בנושא:

מכבי קרית גברה על מכבי ראשון לציון 78:82

סינגלטון/לירון מולדובן

מנגד, אצל האלופה מראשון לציון הרבה מאוד עצבים נרשמו על היכולת של השחקנים. הכתומים לא היו במשחק לאורך דקות רבות וגם קאמבק שהוביל אנתוני הילארד לא עזר כדי לצאת עם ניצחון חוץ לראשונה העונה. שון דאוסון שחזר להתאמן עם הקבוצה ביום חמישי לא נרשם להתמודדות לאחר שבעיר היין טרם העבירו את חוזהו בבקרת התקציבים והם מתכוונים לעשות זאת מחר בבוקר. כמו כן, בקבוצה יפעלו לצרף כבר בימים הקרובים רכז זר במקומו של ג'ו ג'קסון ששוחרר בשבוע שעבר, כשהמועמד המוביל הוא דרווין קיצ'ן, ששיחק בעבר בקבוצה וכן בהפועל ירושלים.

"אין מה להתחמק, שיחקנו נורא ואיום, קלענו באחוזים נוראיים עד שלב מסוים של המשחק. היו שלוש דקות שפתאום התעוררנו וחזרנו, אבל החטאנו המון המון זריקות די פנויות וכשאתה לא קולע אתה חוטף, וכשאתה חוטף זה מתסכל אותך", סיכם המאמן אריק שיבק. "כשמפסידים, אז זה מבחינה מנטאלית, כושר, אתלטיות, אתה אוסף את כל התכונות האלה וזה לא באמת משנה. כנראה שלא היינו מוכנים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully