וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: צמד ללקאזט ב-1:2 של ליון בטולוז, 1:1 למונאקו

סגנית האלופה, שהייתה האחרונה שניצחה בסטאד מוניסיפל לפני כחצי שנה, הנחילה לסגולים הפסד ביתי ראשון העונה. הקבוצה של ז'ארדים שוב במקום השני, למרות איבוד הנקודות בסנט אטיין

אלכסנדר לקאזט ליון. רויטרס
הוא בשלו. לקאזט/רויטרס

המחזור ה-11 בליגה הצרפתית נמשך הערב (שבת) עם ניצחון חוץ של ליון 1:2 בטולוז. אמש ניצחה פריס סן ז'רמן 0:1 בליל, והערב עקפה אותה בחזרה מונאקו על אף שאכזבה ב-1:1 עם סנט אטיין.

טולוז - ליון 2:1

המאזן הביתי המושלם של הסגולים הגיע לקצו כשהם נתקלו באלכסנדר לקאזט. ליון, שהייתה הקבוצה האחרונה שניצחה בסטאד מוניסיפל בסוף אפריל, עשתה זאת גם הפעם והתקרבה לצמרת. לקאזט כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-15 והשלים צמד אחרי כדור עומק יפה של קורנטן טוליסו בדקה ה-52, כשהבלם כריסטופר ז'וליאן, שהבקיע את שער הניצחון של טולוז בגביע הליגה מול קבוצת נעוריו אוקזר, רק השווה זמנית בנגיחה אחרי כדור חופשי של אוסקר טרחו בדקה ה-26. רפאל הורחק בצהוב שני בדקה ה-56, אך זה לא מנע את הניצחון של ליון.

סנט אטיין - מונאקו 1:1

אכזבה לקבוצתו של לאונרדו ז'ארדים, שקיוותה לצמק את הפער מניס לנקודה בלבד אך שמטה שתי נקודות חשובות. הבלם הפולני קמיל גליק כבש כבר בדקה החמישית, כשדחק מקרוב כדור חופשי של תומא למאר, אולם הקפטן המקומי לואיק פרין השווה וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-18, עם נגיחה נהדרת אחרי כדור קרן.

משחקים נוספים:

נאנסי - קון 0:2
לנאנסי: כריסטוף מנדאן (6), אלו דיארה (12)

לוריין - מונפלייה 2:2
ללוריין: זרגו טורה (16), סילבן מארבו (24), למונפלייה: סולימן קמארה (45), מורגן סנסון (69)

באסטיה - דיז'ון 0:0

גנגאן - אנז'ה 0:1
לגנגאן: ניל דה פאו (78)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully