וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתאגרף הישראלי איתי גאיר זכה באליפות אירופה באגרוף תאילנדי

גאיר גבר על מתחרים מפולין, טורקיה ושבדיה באליפות שנערכת בקרואטיה, לפני שניצח בגמר יריב מבלארוס. הזכייה ממצבת אותו כאחד המתאגרפים הטובים בעולם. מאמנו רועי הייזלר: "גאה בו"

איתי גאיר אלוף אירופה באגרוף תאילנדי (מימין) עם מאמנו רועי הייזלר. ניהאם גרפין,
אלוף אירופה איתי גאיר עם מאמנו רועי הייזלר/ניהאם גרפין

המתאגרף הישראלי איתי גאיר (20) רשם הישג מצוין הערב (שבת) כשזכה במדליית הזהב באליפות אירופה באגרוף תאילנדי הנערכת בעיר ספליט, קרואטיה. גאיר ניצח בכל הסיבובים הראשונים, גבר בשמינית הגמר על יריב טורקי בנוקאאוט, ניצח יריב פולני ברבע הגמר, עבר יריב שבדי בחצי הגמר וחתם את התחרות עם ניצחון על מתחרה מבלארוס.

גאיר, ממושב יציץ, הוסיף תואר נוסף לארון התארים הרבים שעד היום גרף בתחום ובהם: גביע העולם בקיקבוקס, מדליית ארד באליפות אירופה ב-2014, תואר אלוף אירופה לנוער ב- 2013 ותואר אלוף העולם לנוער באגרוף תאילנדי ב-2012. זכייתו בזהב באליפות אירופה השנה ממצבת אותו כאחד המתאגרפים הטובים בעולם, והוא צפוי להיות אחד המתמודדים הבולטים של ישראל במשחקי העולם (המקבילים לאולימפיאדה) שיתקיימו בשנה הבאה בפולין.

מאמנו של גאיר, רועי הייזלר: "אני מאוד גאה בתוצאות הנהדרות של איתי, ואנו מקווים להמשיך לייצג את ישראל מאליפות לאליפות ומשנה לשנה. אני בטוח שאיתי ייצג את ישראל בכבוד במשחקי העולם 2017".

אריק קפלן, נשיא התאחדות "אילת", אליה משתייך ענף האגרוף התאילנדי, בירך: "אנו שמחים ומברכים את איתי על הניצחון היום ועל רצף הזכיות היפה שהוא שומר עליו, הישג גדול במיוחד לאור העבודה שחזר מפרישה קצרה. אין ספק שאיתי גאיר הוא אחד מהספורטאים הבכירים של ישראל בשנים האחרונות, והצלחתו באליפות אירופה מבטיחה את מקומו במשחקי העולם שייערכו ב-2017. אנחנו ב'אילת' נמשיך לתמוך בו ובחבריו הספורטאים בדרכם לניצחונות נוספים שמביאים כבוד רב למדינה, ושמחים על ספורטאי נוסף שייצג את ישראל במשחקי העולם".

  • עוד באותו נושא:
  • איתי גאיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully