וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: 90 דקות לייני בהפסד ויטסה, 33 לנאתכו בהפסד צסק"א

המגן פתח בהפסד 2:0 לפ.ס.וו, הקשר לקח חלק בהפסד 3:1 לספרטק. חמד שיחק 15 דקות ב-0:5 של ברייטון על נוריץ', 20 דקות לביטון בניצחון סלטיק 0:1 על אברדין, 17 דקות לדאבור בניצחון זלצבורג

ניר ביטון שחקן סלטיק. רויטרס
נח לקראת הצ'מפיונס? ביטון/רויטרס

ניר ביטון ממשיך לקבל מנוחה בליגה כדי להיות מוכן לליגת האלופות. הקשר הישראלי נכנס היום (שבת) כמחליף בדקה ה-70 במקום טום רוגיץ' בניצחון 0:1 של סלטיק במשחק הצמרת מול אברדין, וסייע לקבוצתו לשמור על היתרון ולפתוח פער של עשר נקודות בפסגה עם משחק חסר. גם במשחק הליגה הקודם ביטון נכנס כמחליף בדקה ה-69, אך הוא צפוי לפתוח במשחק של סלטיק בליגת האלופות מול מנשנגלדבאך.

* שרן ייני פתח ושיחק 90 דקות בהפסד ויטסה ארנהם 2:0 לפ.ס.וו איינדהובן. המגן פתח לראשונה בליגה מאז סוף אוגוסט אך לא הצליח להציל מהפסד, שהשאיר את קבוצתו במקום השביעי בליגה ההולנדית.

* ביברס נאתכו נכנס כמחליף בדקה ה-57 והיה שותף להפסדה של צסק"א מוסקבה 3:1 בדרבי מול ספרטק. דניס גלושקוב (19) וזה לואיס (76 ו-89) כבשו למוליכת הטבלה, קרלוס סטרנדברג (82) רק צימק עבור המדורגת שלישית שמרוחקת כעת שבע נקודות מהפסגה.

* תומר חמד שיחק לראשונה אחרי פציעה שהשביתה אותו תקופה קצרה, כאשר עלה בדקה ה-75 בניצחון ברייטון 0:5 על נוריץ' שהשאיר אותה במקום השני בצ'מפיונשיפ. בירם כיאל הפצוע לא היה בסגל.

* אופיר מרציאנו עמד 90 דקות בין הקורות בניצחונה של היברניאן 0:2 על סט. מירן בליגה השנייה בסקוטלנד. קבוצתו של הישראלי מדורגת ראשונה אחרי 11 מחזורים.

* אופיר מזרחי שיחק 33 דקות כמחליף בהפסדה של לוגאנו 5:1 בחוץ לסיון בליגה השוויצרית. לוגאנו במקום השישי עם 16 נקודות אחרי 13 משחקים.

* אמיר עגייב נותר על הספסל של אומוניה ניקוסיה ולא שותף בניצחון 1:3 על אריס. הקבוצה שלו במקום הרביעי בליגה הקפריסאית עם 18 נקודות מתשעה משחקים.

* קלאב ברוז' סיימה בתיקו מאופס מול זולטה וארחם, ליאור רפאלוב לא היה בסגל.

* מונס דאבור נכנס בדקה ה-73 והיה שותף לניצחן רד בול זלצבורג 0:1 על ריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully