וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע ניצחה את מכבי חיפה 78:83 בחוץ, הרצליה גברה על אילת 74:83

הקבוצה של בית הלחמי הפתיעה שוב, והפעם גברה על הירוקים שממשיכים להיראות רע. רבע אחרון מצוין העניק לבני הרצליה ניצחון שני העונה, משעור הצטיין עם 21 נקודות ו-16 ריבאונדים

one

משחקי המחזור הרביעי בליגת העל נמשכו הערב (ראשון) עם שני מפגשים נוספים. בראשון ביניהם בני הרצליה נעזרה במשחק גדול של כארם משעור וניצחה את הפועל אילת 74:83. בהמשך הפועל גלבוע/גליל הפתיעה וניצחה את מכבי חיפה בחוץ.

שחקני גלבוע/גליל חוגגים. אדריאן הרבשטיין
ניצחון שני ברציפות. גלבוע/גליל/אדריאן הרבשטיין

בני הרצליה - הפועל אילת 74:83

צפו בתקציר

ניצחון חשוב לבני הרצליה, שעלתה למאזן 2:2 ובנתה מומנטום חיובי אחרי הניצחון ביורופקאפ. כארם משעור סיפק את אחד ממשחקי חייו עם 21 נקודות ו-16 ריבאונדים. אילת שסופסוף ניצחה במחזור הקודם, קרסה ברבע האחרון וחזרה למסלול ההפסדים.

דקות טובות של רג'ינלד באקנר סייעו לאיילת לעלות ל-4:8 בפתיחה, אבל הקבוצה מהדרום לא הצליחה לברוח. הדקות הבאות היו מאוזנות, היתרון עבר מצד לצד ובסוף הרבע הראשון זה 18:19 לאורחת. ברבע השני הרצליה הצליחה לעלות ל-26:32, אילת קצת צימקה ובתום המחצית 35:38 למארחת.

אילת פתחה את הרבע השני עם 4:12 ועלתה ליתרון 42:47, אבל איבדה מומנטום ועד תום הרבע השלישי הרצליה הפכה ל-58:59. ברבע האחרון הגיעה הבריחה של המקומיים, שעשו עצירות בהגנה, צלפו מכל מקום בהתקפה וברחו ל-62:77. אילת הצליחה לצמק מעט ובסיום 74:83 להרצליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
שחקן בני הרצליה כארם משעור. קובי אליהו
משחק גדול. משעור/קובי אליהו

מכבי חיפה - הפועל גלבוע/גליל 83:78

ניצחון יקר להפועל גלבוע/גליל, שירדה לקרקע במהירות אחרי הסנסציה מול הפועל ירושלים. המשחק היה צמוד לכל אורכו, ההובלה עברה מקבוצה לקבוצה ויתרון השיא לא עבר את 7 הנקודות, אבל בסיום גלבוע היא המנצחת.

המשחק נפתח עם בצורה מאוזנת. בפיגור 11:10, הירוקים רצו ל-0:7 ופתחו פער קטן, אבל האורחת חזרה במהרה וגם עלתה ליתרון. ההמשך היה צמוד ובתום הרבע הראשון 26:27 לגלבוע. נדנדת הסלים נמשכה ברבע השני וגם כשחיפה עלתה לפלוס 5-6, היא לא הצליחה להגדיל אותו. במחצית 47:49 לירוקים.

שלשה של ג'ון דיברתולומיאו העלתה את חיפה ליתרון שיא, 47:54, אבל גלבוע לא נשברה, חזרה ל-58:58 ובסוף הרבע זה 63:63. גם הרבע האחרון היה צמוד מאוד ולכולם היה ברור ששתי עצירות בהגנה יוכלו להיות שוות ניצחון. הוארחת הצליחה לעשות את זה ולבסוף גם לנצח למרות לא מעט החטאות מהעונשין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
שחקן הפועל גלבוע/גליל ג'ייסון סיגרס. אדריאן הרבשטיין
סיגרס בדרך ל-2 מה-19 שלו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully