וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: דומיניקה ציבולקובה ואנג'ליק קרבר העפילו לגמר

הצ'כית, המדורגת 7 בטורניר היוקרתי, גברה בשלוש מערכות דרמטיות 6:1, 6:7, 4:6 על סבטלנה קוזנצובה (8) ומחכה בקרב על התואר לגרמנייה, שהרשימה מאוד בניצחון 2:6, 1:6 על רדוואנסקה

דומיניקה ציבולקובה טניסאית צ'כית. AP
הישג מצוין. ציבולקובה/AP

דומיניקה ציבולקובה הצ'כית העפילה היום (שבת) למשחק הגמר של טורניר גמר סבב ה-WTA, לאחר שגברה בתום שלוש מערכות דרמטיות 6:1, 6:7 (2), 4:6 על סבטלנה קוזנצובה הרוסיה, במשחק שארך 2:27 שעות.

שתי הטניסאיות דורגו אחרונות בטורניר, ציבולקובה שביעית וקוזנצובה שמינית ולמרות זאת, הן הצליחו לצלוח את שלב הבתים ולהגיע לנוקאאוט, שם כאמור, ידה של ציבולקובה, ששיחקה עד היום רק פעם אחת בגמר גרנד סלאם, הייתה על העליונה, למרות שהיא הובסה במערכה הראשונה. ציבולקובה, ששיפר את מאזנה מול קוזנצובה ל-3:6, ניצחה את הרוסיה בכל ששת המפגשים האחרונים ביניהן והסתדרה גם הפעם, למרות 0:5 באייסים ליריבתה, שגם שברה שמונה פעמים לעומת שש בלבד של המנצחת.

בגמר תפגוש ציבולקובה את אנג'ליק קרבר (1 בטורניר), שגברה על אגניישקה רדוואנסקה 2:6, 1:6 בחצי הגמר השני. הגרמנייה נראתה מצוין במערכה הראשונה, שברה פעמיים בשלב מוקדם וסיימה את הסט תוך 40 דקות. משם הפולנייה לא התאוששה, וגם המערכה השנייה נראתה כמו העתק מדויק, ואף הסתיימה תוך זמן קצר יותר (37 דקות).

* קיי נישיקורי יפגוש את מארין צ'יליץ' בגמר טורניר באזל. היפני (5) ניצח 6:4, 6:7 (3), 3:6 את ז'יל מולר, הקרואטי (12) גבר 6:4, 5:7, 3:6 על מישה זברב.

* ג'ו וילפריד צונגה ואנדי מארי ייפגשו בגמר טורניר וינה, אחרי שהצרפתי (15) חיזור מפיגור וגבר על איבו קרלוביץ' במשחק צמוד 7:5, 5:7, 6:7 (6). המדורג שני בעולם העפיל מבלי לשחק בעקבות פרשיתו של דויד פרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully