וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפספוס של ריאל מדריד: כשסרג'יו בוסקטס וסרג'י רוברטו כמעט חתמו

מנואל אנחל רומרו, ששימש כסקאוט של הבלאנקוס בקטלוניה במשך כ-20 שנה, נזכר: "הזמנו את בוסקטס למבחנים ובארסה נבהלה והחתימה אותו. סרג'י רוברטו כבר היה סגור אצלנו, הכול סוכם"

one

לאורך השנים, בברצלונה מרבים להתגאות ב"לה מאסיה", האקדמיה המפורסמת שלהם, שמייצרת לא מעט שחקני בית שמגיעים לקבוצה הבכירה של המועדון ומקבלים הזדמנות אמיתית. מנגד, ריאל מדריד נתפסת לא פעם כקבוצה של "שכירי חרב", שחקנים שמגיעים בכסף הגדול למועדון העשיר מהבירה.

על פי מנואל אנחל רומרו, שהיה הסקאוט של הבלאנקוס בקטאלוניה במשך כ-20 שנים, בריאל לא מהססים לפזול לכיוון השחקנים הצעירים שגדלים באזור ברצלונה והיו קרובים מאוד בעבר לגנוב שניים כאלה מתחת לאף של היריבה המושבעת.

עוד בנושא:

שבת בספרד: ברצלונה מול גרנאדה, ריאל נגד אלאבס

סרחיו בוסקטס, שחקן ברצלונה. GettyImages
יכול היה ללבוש לבן. בוסקטס/GettyImages

בראיון שהעניק ל"קדנה SER", סיפר רומרו איך סרג'יו בוסקטס וסרג'י רוברטו היו קרובים מאוד לחתום בריאל,ל פני שמצאו את מקומם דווקא בברצלונה: "הזמנו את סרג'יו בוסקטס למבחנים אצלנו בריאל", סיפר הסקאוט לשעבר, "ברגע שבברצלונה הבינו שהוא עומד לבוא לשבוע התרשמות אצלנו, הם נבהלו, הפעילו את כל הכוח שלהם והחתימו אותו, בלי לעשות לו מבחנים או שום דבר כזה. לא תמיד אפשר להחתים את מי שאתה רוצה, בגלל מצבים כאלה", הצטער רומרו על הפספוס.

"סרג'י רוברטו היה סגור אצלנו, הכול כבר סוכם", הוא הוסיף, "דיברתי עם ההורים שלו כשהוא היה בקבוצת הילדים של חימנסטיק. הוא היה קרוב מאוד ללבוש לבן. גם את אלש וידאל החתמנו פעם בריאל מדריד והוא שיחק שתי עונות במחלקת הנוער שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully