וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארליך וסלע ניצחו בזוגות, נבחרת הדייויס השלימה 0:3 על שבדיה

הצמד גבר על ארבידסון וברונסטרום 4:6, 6:7 (5), 6:4, 1:6, נבחרת הדייויס הצליחה לשרוד בבית 1 האירופי-אפריקאי. היריבה הבאה: פורטוגל. יש עוליאל יעלה לבכורה ביום ראשון

צילום: מור שאולי, עריכה: טל רזניק

יוני ארליך ודודי סלע השלימו היום (שבת) את העבודה שהחלו האחרון ואמיר ויינטרוב עם ניצחונותיהם במפגשי היחידים מול נבחרת שבדיה והבטיחו את הישרדותה של נבחרת הדייויס של ישראל בבית 1 האירופי-אפריקאי. סלע, שנבחר לשחק ברגע האחרון, וארליך גברו 4:6, 6:7 (5), 6:4, 1:6 על הצמד האורח, איזק ארבידסון ויוהאן ברונסטרום ובכך עלתה ישראל ל-0:3 בהתמודדות. בזכות הניצחון הנבחרת נמנעה מירידה לבית 2 ומפגש מול טוניסיה. היריבה הבאה תהיה פורטוגל (3 עד ה-5 בפברואר), שתארח את ישראל בחודש פברואר למפגש מאתגר, ככל הנראה על חימר.

מחר (ראשון, החל מ-15:00) יתקיימו שני משחקי יחידים לפרוטוקול בלבד אשר יחתמו את המפגש. בשעה 15:00 עידן לשם יעלה למשחק הראשון נגד המדורג הבכיר של השבדים ובמשחק החמישי יעלה לשחק ישי עוליאל נגד המדורג שני של השבדים.

- טניסאי נבחרת ישראל דודי סלע, יוני ארליך. מור שאולי
סימנו וי מהיר על הסט הראשון. ארליך וסלע/מור שאולי

מערכה 1

ברונסטרום הגיש ראשון ושמר בקלות על ההגשות שלו, בעוד ארליך עבד קשה יותר כדי להשוות ל-1:1. במשחקון השלישי, מול ההגשה של ארבידסון, הגיעה השבירה הראשונה של ישראל עם סגירה מצוינת של ארליך ליד הרשת, וסלע שייט במשחקון שלו כדי לעשות 1:3. במשחקון השביעי ישראל זכתה באפשרות שבירה, אך השבדים נותרו מרוכזים והצליחו לצמק ל-4:3. במשחקון שלאחר מכן סלע התקשה לדייק בהגשות שלו והשבדים קיבלו שלוש אפשרויות שבירה, אך הצמד הישראלי התעשת וקבע 3:5, בדרך לניצחון במערכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קפטן נבחרת ישראל בטניס אייל רן. מור שאולי
יכול להיות מרוצה. הקפטן אייל רן/מור שאולי

מערכה 2

המערכה החלה במערכון הגשה קליל של ארבידסון, שהעלה את שבדיה ל-0:1, גם דודי סלע לא התקשה לשמור על המשחקון שלו ואיזן. גם בהמשך כל אחד הצליח לשמור על ההגשות שלו והסטטוס קוו נשמר בדרך ל-4:4. במשחקון ה-11, שהגיש ברונסטרום, ישראל פספסה ארבע אפשרויות שבירה ואחרי שארליך שמר את המשחקון שלו המערכה הלכה לשובר שוויון. הצמד הישראלי היה מרוכז יותר, ניצח 5:7 והכפיל את היתרון במשחק.

טניסאי נבחרת שבדיה. מור שאולי
לא הצליחו לשמור את הנבחרת שלהם בחיים. הצמד השבדי/מור שאולי

מערכה 3

יוני ארליך לא התקשה לנצח את המשחקון שלו על האפס, ישראל פתחה ברגל ימין את המערכה. במצב של 1:1 דודי סלע התקשה לסגור את המשחקון שלו, ישראל עוד הצילה שתי אפשרויות שבירה אך לא הצליחה בפעם השלישית ונשברה לראשונה במשחק, השבדים עלו ל-1:2. במשחקון השמיני סלע וארליך השיגו אפשרות שבירה אך לא ניצלו אותה ומצאו את עצמם בפיגור 5:3. השבדים שמרו על המשחקון שלהם וצימקו ל-2:1 במשחק.

טניסאי נבחרת ישראל דודי סלע. מור שאולי
שמר על ריכוז. סלע/מור שאולי

מערכה 4

המערכה נפתחה עם משחקון הגשה מוצלח של סלע ו-0:1 לישראל. במשחקון הרביעי הצמד הישראלי השיג שבירה, הרבה בזכות שגיאה כפולה של ברונסטרום, ועלה ל-1:3. את המשחקון הבא הגיש סלע, השבדים השיגו שתי אפשרויות שבירה אך לא ניצלו אותן וכבר 1:4 לישראל. סלע וארליך לחצו על הדוושה, השיגו מיד שבירה נוספת ומשם הדרך לניצחון במערכה ובמשחק הייתה קצרה.

טניסאי נבחרת ישראל דודי סלע, יוני ארליך. מור שאולי
לחצו על הדוושה בסיום. ארליך וסלע/מור שאולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully