וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: איבן קראצ'יץ' הקרואטי/בוסני חתם במכבי ראשון לציון

הקבוצה הודיעה על צירופו של המקשר/מרכז בן ה-31, ששיחק בשנים האחרונות במספר אלופות ברחבי אירופה וייכנס לנעליו של דויד ראשיץ' הפצוע. יו"ר המועדון: "שחקן נפלא מהרמות הגבוהות באירופה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיזוק מעניין. קראצ?יץ?/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי ראשון לציון הודיעה הערב (שישי) על החתמתו של איבן קראצ'יץ' הקרואטי/בוסני. השחקן המשחק בעמדת המקשר/מרכז יחליף את דויד ראשיץ' המצוי בשלבי החלמה מפציעה בגב. קראצ'יץ' בן ה-31 שיחק בשנה החולפת, כולל בתחילת עונה זו, בקאדטן שאפאהאוזן, אלופת שוויץ, ובשנים האחרונות בבאיה מרה, אלופת רומניה, במשקוב ברסט, אלופת בלארוס, ובבורץ', אלופת בוסניה.

ראול סרוגו, יו"ר המועדון, אמר: "זוהי החתמה שנכפתה עלינו עקב פציעתו ומצבו הלא ברור של ראשיץ'. איבן הוא שחקן נפלא מהרמות הגבוהות באירופה עם הרבה ניסיון שיעזור לנו רבות הן הגנתית והן התקפית במשימות הקרובות שלנו בליגה ובאירופה. הוא שוחרר במהלך עונה זו מקאדטן שאפאהאוזן, ראינו בו מיד הזדמנות שלא תחזור על עצמה והחתמנו אותו מיידית. בהזדמנות זו אציין כי הארכנו את החוזה עם ראשיץ' לעונה נוספת והוא יחזור לשחק איתנו לאחר שיחלים מפציעתו בתחילת העונה הבאה. אוסיף ואומר שאנו בוחנים בשלב זה שחקן נוסף שאמור לחזק אותנו רק באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully