וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר וינה: אנדי מארי גבר על ג'ון איזנר ועלה לחצי הגמר

הבריטי טייל מול האמריקאי עם 1:6, 3:6 ויפגוש את פרר בסיבוב הבא, גם צונגה יהיה שם. באזל: נישיקורי עלה לחצי הגמר אחרי 5:7, 4:6 על דל פוטרו, זברב הפתיע את ואוורינקה

הטניסאי הבריטי אנדי מארי. רויטרס
ניצחון קליל. מארי/רויטרס

טורנירי סבב ה-ATP בבאזל ובוינה נמשכים, והיום (שישי) יצאו לדרך משחקי רבע הגמר. במוקד, אנדי מארי עלה לחצי הגמר באוסטריה אחרי שניצח בקלות את ג'ון איזנר. בטורניר המקביל בשוויץ, קיי נישיקורי עלה לחצי הגמר אחרי ניצחון על חואן מרטין דל פוטרו.

מארי (2) לא עבד קשה מידי וניצח את איזנר (27) 1:6, 3:6 תוך שעה ו-16 דקות בלבד. למארי יש עוד שני ניצחונות להשיג כדי לזכות בטורניר, אך במידה וזה אכן יקרה והוא גם יזכה בטורניר המאסטרס בפריס שיחל בשבוע הבא, ונובאק דג'וקוביץ' לא יעלה לגמר באותו טורניר, הבריטי יטפס למקום הראשון בדירוג לראשונה בחייו, אך זה יקרה לשבוע בלבד עד שיתחיל טורניר גמר הסבב לגברים. כדי לזכות בטורניר בוינה, מארי יצטרך לגבור בסיבוב הבא על דוד פרר (19) שניצח את ויקטור טרויצקי (28), 3:6, 6:3, 5:7.

הראשון שעלה לחצי הגמר בוינה היה איבו קרלוביץ' (23), שהבטיח את מקומו בסיבוב הבא אחרי ניצחון דחוק על קארן קאצ'אנוב (63). שתי המערכות הראשונות הלכו לשובר שוויון, כשהקרואטי מפסיד את הראשונה ומנצח את השנייה. בשלישית קרלוביץ' עלה חד יותר ותוך 41 דקות ניצח את יריבו. 7:6 (5), 6:7 (5), 3:6 לקרלוביץ' שסיים עם 29 אייסים ונהנה מתשע טעויות בלתי מחויבות של יריבו.

בחצי הגמר קרלוביץ' יתמודד מול משוכה קשה יותר - ג'ו ווילפריד צונגה (15). הצרפתי שיחק מול אלברטו ראמוס (26) הספרדי וניצח את המערכה הראשונה תוך 31 דקות. המערכה השנייה הלכה לשובר שוויון, שגם אותו הצליח צונגה לקחת. 2:6, 6:7 (5) לצונגה בסיום.

קיי נישיקורי טניסאי יפני. GettyImages
יילך עד הסוף? נישיקורי/GettyImages

בטורניר המקביל בבאזל, קיי נישיקורי (5) שהפסיד לדל פוטרו (42) בארבעת המפגשים הקודמים ביניהם, הצליח להתעלות הערב ובמצב של 5:5 במערכה הראשונה שבר את יריבו ועלה ליתרון במערכות. במערכה השנייה היפני שבר את יריבו כבר במשחקון השלישי, ומשם שמר על ההגשות בדרך לניצחון במשחק כולו. 5:7, 4:6 לנישיקורי בסיום.

יריבו של נישיקורי בחצי הגמר יהיה ז'יל מולר (37) שעבד קשה מאוד, אך גבר על פדריקו דלבוניס (48) תוך שעתיים ו-47 דקות. המערכה הראשונה הלכה לארגנטינאי שניצח בשובר שוויון, אך מולר התעשת בשנייה והשווה ל-1:1. המערכה השלישית היתה צמודה וגם הלכה לשובר שוויון, אך הפעם הלוקסמבורגי הצליח להתעלות ולנצח את המשחק. 7:6 (4), 4:6, 6:7 (3) למולר שהשיג 25 אייסים במשחק כולו.

ההפתעה הגיעה מכיוונו של מישה זברב המוכשר, שגבר על המדורג ראשון בטורניר סטניסלאס ואוורינקה 2:6, 7:5, 1:6 וימתין בשלב הבא למנצח בין מארין צ'יליץ' ומארסל גראנולרס.

עדכון ראשון: 21:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully