וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין וייד: "חיכיתי לרגע הזה הרבה מאוד זמן"

הגארד של שיקגו סיים עם 22 נקודות בבכורה שלו במדי הבולס, ונשמע נרגש: "זה היה מיוחד, הודיתי לאלוהים לפני המשחק". גם באטלר פירגן: "הוא חכם ויודע לצפות איפה כל שחקן יהיה על המגרש"

שחקן שיקגו בולס דוויין וייד. Charles Rex Arbogast, AP
"יש כאן שחקנים עם גאווה". וייד/AP, Charles Rex Arbogast

שיקגו בולס פתחה את העונה עם ניצחון 99:105 על בוסטון סלטיקס, אחרי שהקבוצה עברה לא מעט שינויים בקיץ. לאחר הפרידה מדרק רוז וג'ואקים נואה, הגיעו לבולס מספר שחקנים חדשים, כשהבולט בהם הוא דווין וייד. 'פלאש' שנולד ברובינס, אילינוי, חזר למדינה בה גדל לאחר 13 עונות במדי מיאמי היט, ופתח את הקדנציה שלו במועדון החדש בצורה נהדרת. מלבד הניצחון, הגארד סיפק 22 נקודות, שישה ריבאונדים וחמישה אסיסטים, ואף היה גורם משמעותי בניצחון כשהוסיף שלשה קריטית, 26 שניות לסיום.

"חיכיתי לרגע הזה הרבה זמן" אמר וייד, שהתקבל עם המון אהבה באולם. "הכל היה מאוד מיוחד עבורי ועבור משפחתי שהיתה כאן באולם. לפני המשחק, הודיתי לאלוהים על כך שקיבלתי את ההזדמנות להיות כאן, על הקריירה שהוא נתן לי ועל כך שאני במקום בו אני יכול לחיות את החלום שלי. אני מאוד אסיר תודה על הכל".

עוד בנושא:

סן אנטוניו ניצחה בסקרמנטו, בכורה מוצלחת לדווין וייד בשיקגו

ג'ימי באטלר, שיקגו בולס. GettyImages
"שמח שאני לא צריך לשמור עליו". באטלר על וייד/GettyImages

השחקן התייחס גם לקבוצתו החדשה, שספגה ביקורות מהפרשנים על כך שהיא לא מספיק מאוזנת: "אנחנו אולי לא הקבוצה הראשונה שאנשים ירכיבו ביחד, אבל אנחנו שחקנים שיכולים ויודעים איך להתחרות. יש כאן חבר'ה עם כישרון ועם הרבה גאווה. מה שחשוב במשחק זה לצאת למגרש ולהתחרות, זה מה שעשינו הערב ואני מאמין שנוכל לעשות את זה על בסיס קבוע. השלשות אולי לא תמיד יכנסו, אך אנחנו יודעים שאם נתחרה ונתאמץ כמו שצריך, יש לנו סיכוי לנצח בכל משחק".

ג'ימי באטלר, שסיים עם 24 נקודות אמר על וייד: "זה שחקן אחד פחות שאני צריך לשמור עליו בליגה, והאמת שאני מאוד שמח מכך. הוא יודע לצפות איפה כל שחקן יהיה וזה דבר שמאוד קשה לעשות, אך אלה היתרונות שיש לך אחרי 13 עונות בליגה. הוא יותר חכם משחקנים אחרים ויודע איך להשתמש בגוף ובאתלטיות שלו לטובתו".

שחקן נוסף של הבולס, טאג' גיבסון, החמיא גם הוא: "יש לו משמעות גדולה עבורנו. אנחנו צריכים שהוא יהיה השחקן שהוא תמיד היה, זה שלא מפחד לתקוף ולקחת זריקות מאוחרות. לראות את התנועה שלו על המגרש, הבעות הפנים ובכללי את כל הסגנון שלו זה פשוט נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully