וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "ריאל מדריד לא צריכה אותי, אני לא מתאים לה"

מאמן סיטי התייחס לשמועה לפיה קיבל פניה מהבלאנקוס לאחר שפיטרו את רפא בניטס: "אני אוהד ברצלונה". לקראת ווסט ברומיץ' (ש', 17:00, ספ'2): "צריך לשנות את המצב הנוכחי כמה שיותר מהר"

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
לא חושב על ברצלונה בינתיים. פפ/רויטרס

מנצ'סטר סיטי תקווה לשבור מחר (שבת, 17:00, ספורט2) רצף של שישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות כשתתארח אצל ווסט ברומיץ'. בהמשך השבוע תפגוש את ברצלונה בליגת האלופות, אך לעת עתה פפ גווארדיולה מרוכז במשימה הקרובה, ועושה רושם שלא יעניק לכוכביו מנוחה לקראת הקטלאנים. "המשחק הכי חשוב הוא המשחק הקרוב. נדבר על ברצלונה גם ביום ראשון", אמר פפ. "אנחנו חייבים לשנות את המצב הנוכחי כמה שיותר מהר".

על היריבה אמר: "ווסט ברום משחקת כדורגל פיזי עם התקפות מתפרצות. נצטרך להתאים את המשחק שלנו, אבל זה קורה כל הזמן. כל משחק הוא אחר, כל יריב הוא אחר, ונצטרך למצוא דרכים להתמודד איתם. קווין דה בראונה, פאבלו סבאלטה ובקארי סאנייה משתפרים, אבל אני לא יודע אם ישחקו מחר".

מרבית העניין במסיבת העיתונאים לקראת המשחק היתה סביב דבריו של הביוגרף של גווארדיולה, שחשף כי פלורנטינו פרס יצר עם מאמן ברצלונה לשעבר קשר לאחר שפיטר את רפא בניטס וניסה לשכנעו להגיע לברנבאו, אך פפ סירב. "אני לא חושב שריאל מדריד צריכה מנג'ר כמוני, ואני לא אתאים להם", אמר היום, "אני אוהד ברצלונה".

על ההתאקלמות שלו במנצ'סטר אמר הקטלאני: "אני מאוד אוהב את העיר, כמובן שהתוצאות האחרונות משפיעות על היום-יום, אבל הילדים שלי מרוצים בבית הספר וגם אשתי. אני שמח כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully